در راستای سلسله نشستهای تعاملات فرهنگی با شهر صورت گرفت؛ دیدار متولیان دانشگاه کاشان با امام جمعه راوند

۱۹ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۳ کد : ۱۰۴۹۵ اخبار دانشگاه معاونت فرهنگی
تعداد بازدید:۲۱۵۰

معاون، مدیر فرهنگی و معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان و مدیر حراست دانشگاه کاشان با حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه راوند دیدار کردند.

امام جمعه راوند در این دیدار همکاری بیشتر نهادهای فرهنگی دانشگاه را با جامعه و مردم خواستار شد و گفت: از آنجا که دانشگاه کاشان جزئی از این منطقه می‌باشد تعامل و همکاری نهادهای فرهنگی دانشگاه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و اخلاقی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه بسیار ضروری است.

حجت الاسلام حسینی نسل جوان را بسیار حساس و هوشیار دانست و افزود: با توجه به هجمه‌های فرهنگی مختلف دشمنان بر علیه جوانان باید نسل جوان به خصوص دانشجویان را برای مقابله با این هجمه‌ها آگاه سازیم تا فریب توطئه ها دشمنان را نخورند.

وی خاطر‌نشان کرد: جوانان با نیازها و مسائل مختلفی مواجه هستند که باید به طور دقیق به آنها پرداخته شود و برنامه‌ریزی مناسبی برای رفع نیازهای آنان صورت گیرد.

امام جمعه راوند تاکید کرد: اگر به خوبی برای رشد و شکوفایی و استفاده از ظرفیت جوانان برنامه ریزی نکنیم این فرصت می‌تواند به یک نگرانی و تهدید تبدیل شود.

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه، تعامل هرچه بیشتر امام جمعه راوند را با دانشگاه خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: تا در سایه منویات رهبری و همکاری علما و روحانیون و امام جمعه محترم بتوانیم وضعیت فرهنگی دانشگاه را ارتقاء بخشیم.

کلید واژه ها: امام جمعه راوند نشستهای تعاملات فرهنگی معاونت فرهنگی وزارت علوم دانشگاه کاشان معاون فرهنگی


( ۱ )

نظر شما :