کلینیک تندرستی در دانشگاه کاشان راه اندازی می شود

۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۲ کد : ۱۰۴۲۶ اخبار دانشگاه ورزشی
تعداد بازدید:۲۰۷۴

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از راه اندازی کلینیک تندرستی در آینده ای بسیار نزدیک در این دانشگاه خبر داد.

سعید حلاج باشی افزود: این کلینیک با زیربنای یک هزار و 700 متر مربع با کلیه تجهیزات، آزمایشگاه تربیت بدنی، حرکات اصلاحی، ورزش و بیماریها، کراس فیت، ایروبیک، پیلاتس، یوگا، اتاق بازی کودک، اتاق ماساژ و تجهیزات با حمایت و سرمایه گذاری خیرین ارجمند مهندس حسین لاجوردی و خانم صدیقه شهابیان ایجاد می شود.

وی همچنین از ایجاد مرکز تجهیزات اهداف پروازی در این دانشگاه خبر داد و افزود: در صورت حمایت مسئولان و خیرین در راه اندازی و تجهیز این مرکز، مرکز تجهیزات اهداف پروازی دانشگاه کاشان یکی از بزرگترین مرکز اهداف پروازی بعد از استادیوم آزادی خواهد بود.

وی به ایجاد رشته تربیت بدنی دراین دانشگاه از سال 84 اشاره کرد و افزود: از آنجا که دانشگاه مرکز تولید علم است، اگر به ورزش به عنوان مقوله علمی نگاه کنیم تنها جایی که می تواند به جامعه خدمات ارائه دهد دانشگاه و در کنار آن فعالیت های ورزشی است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان با بیان اینکه ورزش به عنوان عاملی حیات بخش، نقش موثری در ایجاد جامعه سالم دارد، خاطر نشان کرد: با سیاست گذاری و طراحی برنامه های کارآمد می توان اوقات فراغت جوانان را با ورزش غنی ساخت و به منظور کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی از آن بهره برد و به جامعه ای توانمند و کارآمد دست یافت.

حلاج باشی سرانه فضای ورزشی دانشگاه کاشان را به طور متوسط برای هر نفر، یک متر مربع عنوان کرد و افزود: از آنجا طبق استاندارد کشوری سرانه فضای ورزشی برای هر نفر دو متر مربع است، سعی شده است برنامه ها و فضاهای ورزشی دانشگاه کاشان را به گونه ای برای کارکنان و دانشجویان این دانشگاه ارائه دهیم تا کمبودها کمتر بروز پیدا کند.

وی از توسعه فضاهای ورزشی این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: تا پایان این ترم، دو هزار متر مربع فضای روباز ورزشی با حمایت اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم به مجموعه فضاهای ورزشی این دانشگاه اضافه و همچنین اتاق ماساژ درمانی مجموعه تربیت بدنی دانشگاه کاشان هم افتتاح می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان به برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش با اهداف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و با رویکرد ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین کارکنان و دانشجویان در این دانشگاه اشاره کرد و افزود:  حضور در رسانه رادیو کاشان جهت ارائه گزارش فعالیتهای تربیت بدنی دانشگاه به شهروندان، پیاده روی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خیرین، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان، تجلیل از خیرین ورزشی ساز، دیدار با پیشکسوتان ورزشی و دعوت از اساتید سایر رشته‌ها در خصوص ورزش در 2 تا 3 دقیقه پایانی کلاسها از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی دانشگاه کاشان است.

انعکاس خبر در رسانه ها:

کاشان فردا

 

 

کلید واژه ها: هفته تربیت بدنی تربیت بدنی دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :