انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه دیلیمان فیلیپین با دانشگاه کاشان

تعداد بازدید:۱۵۹۷

تفاهمنامه همکاری فی مابین دانشگاه کاشان و دانشگاه دیلیمان فیلیپین با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دفتر همکاری های علمی و بین الملل این دانشگاه به امضا رسید.

رییس دانشگاه کاشان هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را تسهیل تبادل علمی- بین‌المللی و توسعه روابط علمی و حمایت از فعالیت‌های تحقیقی مشترک عنوان کرد و افزود: تبادل اعضای هیات علمی و پژوهشگران، تبادل دانشجو، تبادل برنامه‌های آموزشی، فعالیت‌های تحقیقی مشترک، شرکت در سمینارها و جلسات علمی دانشگاه، برنامه‌های ویژه آموزشی کوتاه مدت و توسعه برنامه‌های دانشگاهی مشترک از موارد این تفاهم نامه است.

دکتر عباس زراعت خاطر‌نشان کرد: این تفاهم‌نامه با نمایندگان ۱۲ گروه آموزشی دانشکده‌های فیلیپین در زمینه‌های تاریخ، جامعه‌شناسی، باستان شناسی، جغرافیا و رشته‌های بین رشته‌ای امضا شد تا تحقیقات و ارتباط بیشتری بین این دو دانشگاه صورت پذیرد.

رییس دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه به مدت 5 سال اعتبار دارد و در صورت تمایل طرفین قابل تمدید خواهد بود، اظهار امیدواری کرد: امضای این تفاهم‌نامه آغازی خوب برای ارتباط بیشتر بین ایران و فیلیپین باشد.

لینک انعکاس خبر در رسانه ها:

وزارت علوم

خبرگزاری فارس

خبرگزاری صدا و سیما

خبرگزاری پانا

 

 

کلید واژه ها: تفاهم نامه همکاری های مشترک دانشگاه کاشان فیلیپین دانشگاه فیلیپین


نظر شما :