آمادگی پژوهشکده اسانس برای ایجاد فرمولاسیون ساخت محصولات آرایشی بهداشتی و انواع افزودنی های طبیعی

۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۰:۲۳ کد : ۱۰۲۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۱۹


دکتر مریم اخباری، رئیس پژوهشکده اسانسهای طبیعی دانشگاه کاشان از آمادگی این پژوهشکده برای ساخت و ایجاد فرمولاسیون محصولات آرایشی-بهداشتی خبر داد.

وی افزود: با ایجاد فرمولاسیون برای بیش از 20 محصول آرایشی-بهداشتی گیاهی، شامل شامپو، صابون، کرم، لوسیون، عطر و ادکلن، طعم دهنده و رنگ طبیعی، این پژوهشکده آماده ارائه فرمولاسیونهای ساخته شده به علاقمندان از صنعت و دریافت سفارشات جدید در این حوزه است.

رئیس پژوهشکده اسانسهای طبیعی دانشگاه کاشان عنوان کرد: که دست یابی به این موفقیت، حاصل انجام طرح تحقیقاتی 18 ماهه توسط محققین و مشاوران متخصص پژوهشکده در این حوزه است و محصولات ساخته شده در دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی که در آبان ماه امسال برگزار می شود رسما معرفی خواهند شد.

خانم مهندس مریم نیکوحرف مینو، مشاور فنی طرح در حوزه آرایشی-بهداشتی نیز افزود، به کارگیری مواد اولیه طبیعی با منشاء گیاهی در این محصولات و به خصوص انواع محصولات با منشاء گل محمدی به عنوان گل ملی ایران می تواند موجب مطلوبیت ویژه این محصولات باشد.

رئیس پژوهشکده اسانس تاکید کرد : در خصوص در اختیار گذاشتن دانش فنی مربوط به فرمولاسیون ساخت این محصولات آماده مذاکره با تولید کنندگان و فعالان صنعت در این حوزه هستیم.

کلید واژه ها: اسانس پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :