با حضور استاندار اصفهان: پردیس شهدای دانشگاه کاشان به بهره برداری می رسد

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۵ کد : ۹۸۰۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۲۷

با سفر دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان به کاشان، یادمان و پردیس شهدای دانشگاه کاشان روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه کاشان گفت: پردیس و یادمان شهدای این دانشگاه با 725 متر ساختمان اداری و رواق، المان و محوطه سازی با هزینه ای بیش از هشت میلیارد و 500 میلیون ریال با مشارکت خیرین ارجمند خانم مخصوص مسچی و دکتر عباس  مازوچی ساخته شده است.

مهندس حسین توفیقی به شش طرح عمرانی آموزشی، پژوهشی و درمانی در حال ساخت این دانشگاه اشاره کرد و افزود: کتابخانه مرکزی، آمفی تئاتر، آزمایشگاه بیوتکنولوژی، مرکز بهداشت و درمان، پژوهشکده فرش وکلینیک سلامت از جمله این  طرح هاست.

وی خاطر نشان کرد: کتابخانه مرکزی دانشگاه با چهار هزار و 600 متر مربع زیر بنا و با اعتباری حدود 75 میلیارد ریال، با پیشرفت فیزیکی حدود 90 درصد در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

مهندس توفیقی آمفی تئاتر دانشگاه را از دیگر طرح های در حال ساخت عنوان کرد و اظهار داشت: برای ساخت این آمفی تئاتر با زیربنای دو هزار و 60 متر مربع  نیز تاکنون بیش از   20 میلیارد  ریال هزینه شده است که برای تکمیل این پروژه به 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر  نیاز است.

مدیر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: آزمایشگاه بیوتکنولوژی دانشگاه با یک هزار و 500 متر زیربنا و پیشرفت فیزیکی 40 درصدی و مرکز بهداشت و درمان نیز با یک هزار و 435 متر مربع و پیشرفت فیزیکی 50 درصدی  با مشارکت خیرین ارجمند در حال ساخت است.

مهندس توفیقی پژوهشکده فرش دانشگاه را از دیگر طرح های در حال ساخت این دانشگاه ذکر کرد و افزود: این پژوهشکده نیز با زیربنای هشت هزار و 500 متر مربع و با 150 میلیارد ریال اعتبار دولتی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: کلینیک سلامت هم با یک هزار و 200 متر مربع از دیگر پروژه های خیرساز این دانشگاه است که با پیشرفت فیزیکی حدود 50 درصد تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

کلید واژه ها: افتتاح طرح های عمرانی بهره برداری دانشگاه کاشان طرح های خیرساز استاندار اصفهان


( ۶ )

نظر شما :