فرماندار آران و بیدگل: روابط عمومی ها عاملان دانایی و حاملان توانایی هستند

۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۸ کد : ۹۷۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۳۲
فرماندار آران و بیدگل: روابط عمومی ها عاملان دانایی و حاملان توانایی هستند

فرماندار آران و بیدگل گفت: روابط عمومی ها، عاملان دانایی و حاملان توانایی هستند.

دکتر اسماعیل بایبوردی در نشست سه جانبه شورای مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری مناطق 4،5 و 6 کشور وظه روابط عمومی ها بسیار حساس دانست و اظهار داشت: روابط عمومی ها به عنوان بال هایی هستند که می توانند کشور را به سمت توسعه پرواز دهند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها می توانند نظام دانایی را به دارایی تبدیل کنند، افزود: اگر می خواهیم شهر و کشور مان را به سمت توسعه پیشرفت دهیم لازمه آن این است که علم را به ثروت تبدیل کنیم.

معاون مدیر کل روابط عمومی سابق وزارت علوم،تحقیقات و فناوری با اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه های علوم مختلف هوا فضا، الکترونیک ، مهندسی پزشکی و علوم دیگر، تاکید کرد:روابط عمومی ها وظیفه دارند تا این حلقه مفقوده نظام دانایی را به دارایی تبدیل کنند.

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه روابط عمومی و هنر دامنه پرواز ندارد وسقفی برای دستگاههای اجرایی ندارد، اظهار داشت: روابط عمومی ها در خدمت رسانی دستگاههای اجرایی هستند و می توانند عملکرد هر دستگاه و سازمانی را به اطلاع افکار عمومی برساننند.

دکتر بایبوردی به ابزارهای اطلاع رسانی بسیار خوب در کشور اشاره کرد و افزود: از آنجا که دشمن سعی دارد تا با ترفندهای مختلف و تحریم ها دولت و نظام جمهوری اسلامی را تخریب کند،روابط عمومی ها وظیفه دارند تا با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی داخلی موفقیت ها، دستاوردها و افتخارات و پیشرفت های نظام را به گوش جهانیان برسانند.

کارگاه آموزشی اصول و سبک نگارش در فضای وب و تقدیر از مدیران روابط عمومی دانشگاه کاشان از جمله برنامه های این نشست یکروزه بود.

کلید واژه ها: وزارت علوم نشست مدیران روابط عمومی وزارت علوم دانشگاه کاشان فرمانداری آران و بیدگل


نظر شما :