تقدیر وزیر علوم از دانشگاه کاشان به عنوان دانشگاه های در مسیر موفقیت

۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۴ کد : ۹۵۸۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۸۰
تقدیر وزیر علوم از دانشگاه کاشان به عنوان دانشگاه های در مسیر موفقیت

وزیر علوم از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری برتر تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، نهمین نشست سراسری هم‌اندیشی معاونان و مدیران بین‌المللی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و همچنین پارک‌های علم و فناوری کشور با حضور وزیر علوم، رؤسای دانشگاه‌ها، سفرای پنج کشور خارجی، مدیران و معاونین پژوهشی و امور بین‌الملل دانشگاه‌ها در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

در این نشست دانشگاه‌های گیلان، الزهرا، زنجان، علوم پایه زنجان، خوارزمی، قم، کاشان و کردستان به عنوان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در مسیر موفقیت معرفی شدند. همچنین ۹ دانشگاه دیگر شامل علم و صنعت، امیرکبیر، شریف، صنعتی اصفهان، علامه طباطبایی، فردوسی مشهد، اصفهان، شهید بهشتی و تربیت مدرس نیز به عنوان دانشگاه‌های موفق معرفی شدند.

در این نشست دانشگاه تهران رتبه برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور را از آن خود کرد و دکتر محمود نیلی احمدآبادی از سوی وزیر علوم به عنوان رئیس دانشگاه تهران لوح تقدیر دریافت کرد.

همچنین بر اساس ارزیابی پژوهشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی برتر ۶ پژوهشگاه شامل پلیمر و پتروشیمی ایران، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی و علوم جوی و در نهایت پژوهشگاه مواد و انرژی به عنوان پژوهشگاه‌های در مسیر موفقیت معرفی شدند.

ضمن اینکه پژوهشگاه دانش‌های بنیادی رتبه برتر پژوهشگاه‌ها و مؤسسه‌های پژوهشی را از آن خود کرد. همچنین در این مراسم دو پارک علم و فناوری پردیس و خراسان رضوی به عنوان پارک‌های در مسیر موفقیت معرفی شدند.

همچنین پارک علم و فناوری شهرک علمی‌وتحقیقاتی اصفهان نیز رتبه برتر پارک‌های کشور را کسب کرد.

https://www.msrt.ir/fa/news/45721/

 

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان وزارت علوم دانشگاه های برتر ایران طرح آمایش آموزش عالی


( ۳ )

نظر شما :