ارائه ۸۹ مقاله علمی در کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای: فرصت‌ها و چالش‌ها

۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۰ کد : ۹۵۶۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۴۳

دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین المللی "بازی‌های رایانه‌ای: فرصت‌ها و چالش‌ها" ، از ارائه 89 مقاله علمی در این کنفرانس خبر داد.

دکتر جواد سلیمی افزود: از زمان فراخوان برگزاری کنفرانس، حدود 130 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که پس از مراحل داوری 89 مقاله پذیرفته شد که در روز برگزاری کنفرانس 56 مقاله به صورت شفاهی و 33 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای: فرصت‌ها و چالش‌ها» یا به اختصار CGCO، کنفرانسی ایرانی است که از سال 1394 برای حمایت و راهنمایی پژوهشگران حوزه بازی‌های کامپیوتری آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: این کنفرانس جنبه‌های متفاوت پژوهش بازی از جمله روانشناسی، جامعه‌شناسی، علوم کامپیوتر،  فناوری اطلاعات، هنر، علوم پزشکی، مدیریت، اقتصاد و سایر موضوعات مرتبط را پوشش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی ایده‌ها که در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی به ویژه تقویت بنیان خانواده باشند، در صورت انتخاب توسط کمیته علمی از حمایت مالی شهرداری کاشان برخوردار خواهند شد.

مدیر گروه مهندسی کامپیوتردانشگاه کاشان و دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین المللی "بازی‌های رایانه‌ای: فرصت‌ها و چالش‌ها"، با اشاره به اینکه در این کنفرانس محققانی از کشورهای آلمان، آمریکا، فنلاند و عراق حضور خواهند داشت، افزود: نگاه ویژه این دوره از کنفرانس، "توان‌بخشی شناختی و بازی‌های رایانه‌ای" خواهد بود و پژوهش‌های مرتبط با این حوزه نوین و کاربردی، جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت.

کنفرانس CGCO  با ارائه مقالات داوری شده، سخنرانی‌های کلیدی توسط پیشگامان حوزه بازی، پنل‌های تخصصی و پوسترهای علمی، روز دوم اسفند ماه در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

کلید واژه ها: کنفرانس رایانه کنفرانس بازی های رایانه ای کامپیوتر دانشگاه کاشان فرصت ها و چالش ها


نظر شما :