تیم والیبال کارکنان زن دانشگاه کاشان سوم شد

۰۱ اسفند ۱۳۸۸ | ۱۸:۵۷ کد : ۹۴۸ اخبار دانشگاه ورزشی
تعداد بازدید:۱۹۴۸

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان گفت: تیم والیبال کارکنان زن دانشگاه کاشان در مسابقات والیبال کارکنان زن ادارات کاشان حایز رتبه سوم شد.

سعید حلاج‌باشی افزود: در این دوره از مسابقات که با حضور 7 تیم به میزبانی اداره تریت بدنی دانشگاه کاشان برگزار شد، تیم دانشگاه کاشان با تیم های شهرداری و تأمین اجتماعی هم گروه شد و توانست به عنوان تیم اول گروه به جمع 4تیم مرحله پایانی مسابقات راه پیدا کند از این گروه تیم تأمین اجتماعی به عنوان تیم دوم صعود کرد.

در گروه دیگر تیم‌های علوم پزشکی، آموزش و پرورش، آب وفاضلاب و جامعه القرآن حضور داشتند که در نهایت تیم آموزش وپرورش و علوم پزشکی به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله بعد صعود کردند.

در پایان این دوره از مسابقات تیم‌های: دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و دانشگاه کاشان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

شایان ذکر است اعضای تیم دانشگاه کاشان را خانم‌ها: زهره آزادپور، فاطمه وصالی، طاهره عمیدی فرد، نرگس پایدار، زهراپورسیدی، لیلا چاپی، مهدیه ملک نیا، اشرف سادات روحانی، نرگس بزرگ، مریم خبازکاشانی، طیبه طحانی و سمانه رودی، عاطفه فاطمیه(مربی)، اکرم عابد هنجنی(سرپرست) تشکیل می‌دادند.

 

 

 

 


نظر شما :