بازدید اساتید دانشکده شیمی دانشگاه کاشان از مجموعه کارخانجات صبا باتری

۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۷ کد : ۹۴۰۱ اخبار دانشگاه معاونت پژوهشی
تعداد بازدید:۳۷۵۳
در راستای ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه با صنعت، جمعی از استادان دانشکده شیمی دانشگاه کاشان از مجموعه کارخانجات صبا باتری بازدید کردند.

در راستای ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه با صنعت، جمعی از استادان دانشکده شیمی دانشگاه کاشان از مجموعه کارخانجات صبا باتری بازدید کردند.


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان با بیان اینکه امروز فاصله زیادی بین ظرفیتهای علمی دانشگاه با نیازهای بخش صنعت وجود دارد، گفت: ارتباط دوسویه و مکمل دانشگاهها به عنوان مراکز پژوهشی مولد علم با بخش صنعت یکی از ارکان مهم فرآیند توسعه و رونق اقتصادی است.


دکتر مجید منعم زاده افزود: در مذاکره با مدیران مجموعه صنایع شهید درخشان و شهید حاج امینی همکاری های اساتید دانشگاه کاشان با این مجموعه ها مورد بررسی قرار گرفت و تمهیدات لازم برای  حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در صنایع مذکور اندیشیده شد.


وی اظهار داشت: در این بازدید مقرر شد پیش نویس تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه با این مجموعه، تهیه و در جلسه مشترکی با حضور رییس دانشگاه کاشان و مدیریت صبا باتری مبادله شود.


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه در این بازدید همچنین رایزنی های مقدماتی برای انجام چندین پروژه تحقیقاتی و پایان نامه صورت گرفت، خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان در این مجموعه فعالیت می کنند.

مجموعه صنایع صبا باتری تولید کننده انواع باتری های مختلف می باشد و تنها مرکز تولید باتری های لیتیوم یون در خاورمیانه می باشد.

 

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان طرح آمایش آموزش عالی پژوهش و فناوری ارتباط دانشگاه با صنعت صنایع ارتباط علم با صنعت صبا باتری


( ۴ )

نظر شما :