معرفی سه استاد دانشگاه کاشان به عنوان پژوهشگر برتر استانی

تعداد بازدید:۶۹۸۸
سه استاد دانشگاه کاشان به عنوان پژوهشگر برتر استانی سال ۹۷ معرفی و در نوزدهمین هفته ملی پژوهش و فناوری استان اصفهان با حضور استاندار از آنها تجلیل شد.

سه استاد دانشگاه کاشان به عنوان پژوهشگر برتر استانی سال 97 معرفی و در نوزدهمین هفته ملی پژوهش و فناوری استان اصفهان با حضور استاندار از آنها تجلیل شد.

در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اصفهان در بخش علوم انسانی  دکتر "محسن شاطریان" از گروه جغرافیا،در بخش فنی و مهندسی دکتر"علی قربانپور" از گروه مهندسی مکانیک، و در بخش هنر دکتر "احمد اکبری" از گروه هنر دانشگاه کاشان به عنوان پژوهشگران برتر استان معرفی شدند.

استاندار اصفهان در بخشی از الواح جداگانه ای خطاب به این پژوهشگران برتر افزوده است: اینک به پاس این تلاش پیگیر و اثر بخشی در پیشبرد مرزهای دانش جهانی و توسعه علمی و فناورانه ایران عزیز، در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده ی استان اصفهان مراتب قدردانی خود را از جنابعالی به عنوان پژوهشگر برگزیده استان در سال 97 ابراز می نمایم.

عباس رضایی در پایان اظهار کرده است: از خداوند کریم برای شما سلامتی و پایداری در طریقی را خواهانم که فراروی جوانان این مرز و بوم گشوده اید.

آ.ت

لینک انعکاس خبر در  رسانه ها:

http://www.pana.ir/news/884564

https://www.mehrnews.com/news/4507351

https://snn.ir/fa/news/737386/

https://khabarone.ir/news/21400406/

http://khabarfarsi.com/u/64593681

https://khabarban.com/a/22286169

http://news.armanin.ir/fa/content/11697004.html

 

 

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان استادان نمونه پژوهشی تجلیل از پژوهشگران نمونه پژوهشگر برتر استانی پژوهشگران و فناوران برتر پژوهشی و فناوری


( ۳ )

نظر شما :