مسئول جدید بسیج کارکنان دانشگاه کاشان معرفی شد

۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۹ کد : ۹۲۴۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۳۷

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان محمدرضا منزوی به عنوان مسئول جدید بسیج کارکنان دانشگاه کاشان معرفی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان در این مراسم بسیج را لشکر مخلص انقلاب ونظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: سپاه و بسیج متعلق به همه مردم است ومتعلق به هیچ حزب و جناحی نیست بلکه از دل مردم برخاسته است.

سرهنگ پاسدار عمو مهدی نقش بسیج در دانشگاه را بسیار حایز اهمیت و تاثیرگذار دانست و افزود: باید سه مجموعه بسیج اسایتد، بسیج  کارکنان و بسیج دانشجویان همکاری و هم افزاییشان را با یکدیگر بیشتر کنند و همدیگر را یاری رسانند.

وی با بیان اینکه بسیج باید به عنوان بازوی مجموعه دانشگاه باشد، خاطر نشان کرد: بسیج در دانشگاه باید نقش هماهنگ کننده، وحدت آفرین و گره گشایی داشته باشد.

سرهنگ عمو مهدی با اشاره به اینکه دشمن درصدد ایجاد اختلاف بین گروه های مردم است و کوچکترین نقطه ضعف ها را رصد و آنها را بزرگ نمایی و سیاه نمایی می کند افزود: باید اختلاف ها و سلایق را کنار گذاشت و بر اساس نقاط مشترک حرکت کرد.

فرمانده سپاه کاشان دفاع از ارزشهای انقلاب و اسلام را وظیفه بسیج دانست و افزود: بسیج باید بدون غرض ورزی و نگاه سیاسی و حزبی فعالیت های خود را انجام دهد.

عمومهدی از تلاش های بسیج دانشگاه کاشان قدردانی و اظهار امیدواری کرد تا با استفاده از پتانسیل های نیروی بسیج بتوان رشد و توسعه علمی، فرهنگی و اجتماعی بیشتر دانشگاه را شاهد بود.

در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام شیخ زاده مسئول قبلی بسیج کارکنان دانشگاه کاشان تجلیل شد.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان بسیج بسیج کارکنان سپاه فرمانده سپاه فرمانده سپاه کاشان بسیج کارکنان دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :