نیازسنجی برگزاری دوره کاردانی تربیت خانواده (والدگری) برای زنان شهرستان کاشان

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۴ کد : ۸۵۸۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۴۱۲
نیازسنجی برگزاری دوره کاردانی تربیت خانواده (والدگری) برای زنان شهرستان کاشان

معاون آموزشی و پژوهشی واحد خواهران دانشگاه کاشان از لزوم نیازسنجی برگزاری دوره کاردانی تربیت خانواده (والدگری) برای بانوان این شهرستان خبر داد.

دکتر زینب السادات اطهری با بیان این‌که بسیاری از نابسامانی‌هایی که در رفتار و کردار جامعه مشاهده می‌شود ریشه در تربیت غیر اصولی خانواده دارد افزود: در این نهاد مهم، زنان و مادران افراد مؤثر و سازنده‌ای محسوب می‌شوند که نقش اساسی را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر این‌که انجام نیازسنجی دقیق آموزشی به عنوان گام نخست می‌تواند بنیان اصلی برای طرح ریزی و اجرای یک برنامه آموزشی باشد که با شناسایی نیازهای مهم، مبنایی برای تعیین اهداف و بستر مناسبی برای سازماندهی سایر عناصر مهم، حول نیازهای اولویت یافته را فراهم سازد، اظهار کرد:  بر این اساس سعی شد در پژوهشی به این موضوع مهم پرداخته شود.

عضو هیات علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه کاشان افزود: خانم لیلا دهقان دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی توانست با انجام پژوهشی از پایان نامه خود با موضوع "نیازسنجی برگزاری دوره کاردانی تربیت خانواده (والدگری) برای زنان شهرستان کاشان بر اساس مدل های بوریچ و تحلیل کوادرانت" با درجه عالی و نمره 20 دفاع کند. به این امید که از نتایج به دست آمده در پژوهش مذکور، در راه اندازی دوره کاردانی والدگری استفاده شود.

چکیده این پایان نامه پژوهشی به این شرح است:

/file/download/news/1529490094-1.docx

 

 

 

 


نظر شما :