نتایج مسابقات فوتسال اساتید و کارکنان دانشگاه کاشان

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۵۳ کد : ۸۴۲۵ اخبار دانشگاه ورزشی
تعداد بازدید:۲۷۰۹

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از قهرمانی تیم شیمی فیزیک در مسابقات لیگ فوتسال اساتید دانشگاه خبر داد.

محمد رمضانی علوی گفت: این مسابقات از مهر ماه  96 همزمان با هفته تربیت بدنی آغاز شد؛ و تا فروردین ماه 97  با برگزاری 24 بازی به طول انجامید.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیمهای شیمی فزیک، مهندسین جوان، آرکوالکتریک و ادبیات وعلوم انسانی حضور داشتند که تیم های شیمی فیزیک، مهندسین جوان و آرکوالکتریک به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم مسابقات شدند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان  خاطر نشان کرد: تیم مهندسین جوان کاپ مقام دومی خود را در یک حرکتی فرهنگی وورزشی به خانواده مرحومه مهندس بهاره آسخی تقدیم نمودند. ضمنا در این مسابقات به تیم علوم ریاضی کاپ اخلاق اهدا شد..

اعضای تیم قهرمان  اساتید را آقایان دکتر منعم زاده، دکتر صلواتی، دکتر منصورنیا، دکتر شکرگزار، دکتر حسینی، دکترصادقی، دکترشبانی، دکتر بامنیری و دکتر همدانیان تشکیل دادند.

                           قهرمانی تیم تیم شیمی فیزیک در مسابقات لیگ فوتسال اساتید دانشگاه

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان همچنین  از قهرمانی تیم ستاره های خدمات در مسابقات لیگ فوتسال کارکنان دانشگاه خبر داد.

محمد رمضانی علوی گفت: این مسابقات از مهر ماه همزمان با هفته تربیت بدنی آغاز شد؛ و تا فروردین ماه با برگزاری 36 بازی به طول انجامید.

وی ادامه داد در این دوره از مسابقات تیمهای مدافعین حرم، ستاره های خدمات، مقاومت،  فرهنگ، فاطمیون وتیم مرحوم احسان رضادخت حضور داشتند که تیم های شهید ستاره های خدمات ، فاطمیون و مدافعین حرم به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم مسابقات گردیدند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور نشاط بین کارکنان و زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدای مدافع حرم و همدلی و همسویی کارمندان در راستای این هدف عنوان کرد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: تیم مرحوم احسان رضادخت کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را کسب نمود.

تیم ستاره های خدمات متشکل از آقایان حاج جواد دقیق، مهدی علی ماندی، حمزه ملکیان، روح ا... حیدری، ابوالفضل کریمیان، حسین ایجادی، حامد طاهری، مجید زیارتی وحمیدرضا خیرخواهی بود

.

                           قهرمانی تیم ستاره های خدمات در مسابقات لیگ فوتسال کارکنان دانشگاه


( ۴ )

نظر شما :