اعزام ۲۰۰ نفر از دانشگاهیان دانشگاه کاشان به اردوی راهیان نور

۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۴ کد : ۸۲۹۸ اخبار دانشگاه دانشگاه کاشان در رسانه ها
تعداد بازدید:۲۰۴۳

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان از اعزام 200 نفر از دانشگاهیان این دانشگاه به اردوی راهیان نور خبر داد.

محمدهادی اکبری گفت: اردوی راهیان نور1396 دانشگاه کاشان به همت قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان، با شعار "با ولایت تا شهادت" به مدت 5 روز از تاریخ بیست و دوم تا بیست و ششم اسفندماه سال گذشته برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این اردو که بالغ بر200 نفر از دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه کاشان شرکت داشتند مناطق عملیاتی  و یادمان های جنوب کشور از جمله: دوکوهه، یادمان شهید باقری، فکه، کانال کمیل، معراج الشهدای محمودوند، هویزه، پاسگاه زید، طلائیه، اروندکنار، یادمان شهید تندگویان و شهید ضرغام، شلمچه و ... مورد بازدید قرارگرفت.

 وی خاطر نشان کرد: دانشجویان در این اردو از نزدیک با فرهنگ ایثار و شهادت، سیره عملی شهدا و سبک زندگی آنان و همچنین رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های رزمندگان در سال‌های دفاع‌‌مقدس آشنا شدند.

اکبری افزود: بازدید از مناطق عملیاتی، روایتگری، زیارت دسته جمعی، توزیع بسته های فرهنگی، پخش فیلم و کلیپ، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری حلقه های مباحثاتی، روایتگری بر روی لندینگ کرافت نیروی دریایی سپاه پاسداران، سخنرانی مبلغین حول موضوعات و مشکلات فرهنگی، برگزاری محفل انس با قرآن و توسل به اهل بیت و ... برخی از برنامه های متعدد فرهنگی اجرا شده در این اردو بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

کیمیای وطن

 


( ۳ )

نظر شما :