موفقیت چشمگیر ورزشکاران دختر و پسر دانشگاه کاشان در مسابقات قهرمانی کشور

۲۸ مرداد ۱۳۸۸ | ۱۷:۰۹ کد : ۸۰۹ اخبار دانشگاه ورزشی
تعداد بازدید:۲۳۰۶

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه کاشان گفت: در تابستان امسال بیش از 60 دانشجوی دختر و پسر دانشگاه در غالب تیم‌های تکواندو، بدمینتون و شنای پسران و والیبال، هندبال، تیراندازی و دو و میدانی دختران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

سعید حلاج باشی با اعلام این مطلب افزود: در مسابقات تکواندو و در بخش پومسه عبداله غلامرضا از دانشگاه کاشان مدال طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویخت. همچنین عماد خراسانی از دانشگاه کاشان موفق به دریافت مدال برنز مسابقات شد.

به گفته وی، در این مسابقات که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد در بخش مبارزه نیز 4 سهمیه حضور در المپیاد سال 89 توسط دانشجویان ورزشکار دانشگاه کاشان کسب شد که حضور موفقیت‌آمیزی در مسابقات بود.

وی اظهار داشت: در مسابقات بدمینتون هم دانشجویان پسر این دانشگاه مقام پنجم تیمی و مقام سوم مسابقات دوبل آزاد را کسب نمودند و تیم دانشگاه کاشان موفق به حضور در جمع تیم‌های دسته برتر دانشجویان کشور شد.

به گفته وی، در این دوره از مسابقات که در دانشگاه تفرش برگزار شد دو نفر از اعضای تیم به نام‌های سینا شفیعیون و مهدی سلیمانی جهت حضور در اردوی اولیه تیم ملی دانشجویان ایران انتخاب شدند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، کسب مقام چهارم تیم طپانچه در رشته تیراندازی خواهران را از دیگر توفیقات دانشجویان دانشگاه کاشان ذکر کرد و افزود: در این مسابقات که در دانشگاه سمنان برگزار شد تیم‌های تفنگ و طپانچه دانشگاه در مسابقات حضور داشتند.

به گفته وی، الهام ملکی در بخش انفرادی رشته طپانچه پس از قرار گرفتن در بین 8 نفر فینالیست مسابقات موفق به کسب عنوان پنجمی شد.

ایشان یادآور شدند تیم دو و میدانی دختران دانشگاه نیز ضمن حضور در مسابقات حائز 4 سهمیه المپیاد 89 شد.

سعید حلاج‌باشی عنوان داشت در فرصت باقی مانده تا شروع المپیاد 89 تلاش خواهیم کرد تا در رشته‌هایی مانند فوتسال پسران، والیبال دختران، کشتی آزاد پسران، هندبال دختران و تنیس روی میز پسران و دختران سهمیه لازم را جهت المپیاد کسب نماییم.

 

 

 

 

 


نظر شما :