دانشگاه کاشان قهرمان مسابقات تنیس روی میز کارکنان دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور شد

۲۷ مرداد ۱۳۸۸ | ۱۲:۴۵ کد : ۸۰۷ اخبار دانشگاه ورزشی
تعداد بازدید:۲۲۸۱

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه کاشان گفت: تیم کارکنان مرد این دانشگاه قهرمان مسابقات تنیس روی میز دانشگاه‌های منطقه سه کشور شد.

سعید حلاج‌باشی افزود: در مسابقات تنیس روی میز کارکنان مرد دانشگاه‌های منطقه سه کشور که در دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور تیم‌های اصفهان، صنعتی اصفهان، قم، اراک، شهرکرد و هنر اصفهان برگزار شد تیم دانشگاه کاشان متشکل از آقایان غلامعلی ناظمی، محمد ناظمی، جواد رضازاده و عباس حنطه توانست با اقتدار کامل عنوان قهرمانی کسب کند و ضمن دفاع از مقام قهرمانی سال گذشته مدال طلای این دوره از مسابقات را به دست آورد.

به گفته وی، در مسابقات انفرادی نیز محمد ناظمی موفق شد در بین کلیه شرکت‌کنندگان به مقام اول دست یابد و همچنین جواد رضازاده و غلامعلی ناظمی به طور مشترک حایز رتبه سوم شدند.

وی اظهار داشت: در مسابقات تنیس روی میز کارکنان زن دانشگاه‌های منطقه سه نیز که با حضور تیم‌ دانشگاه‌های کاشان، اصفهان، صنعتی اصفهان، هنر اصفهان، اراک و قم در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، خانم‌ها طیبه طحانی و مریم میرخباز از دانشگاه کاشان در مسابقات دوبل نایب قهرمان مسابقات شدند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان گفت: در بخش مسابقات انفرادی هم مریم میرخباز و طیبه طحانی به ترتیب مقام‌های دوم و چهارم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

 

 


نظر شما :