با حضور معاون اداری مالی وزیر علوم چند طرح عمرانی خدماتی در دانشگاه کاشان افتتاح و عملیات اجرایی آن شروع شد

تعداد بازدید:۲۶۹۵

با  حضور دکتر حسین عسگریان ابیانه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، بهمناسبت هفته دولت چند طرح عمرانی، خدماتی و توسعه ای در دانشگاه کاشان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع شد..

 

رییس دانشگاه کاشان طرح مکانیزه شدن شستشوی ظروف در مجموعه سلف سرویس را از جمله طرح های مورد بهره برداری این دانشگاه بیان کرد و گفت: برای این مجموعه حدود چهار میلیارد ریال اعتبار  از محل صندوق رفاه دانشجویی  و محل اعتبارات دانشگاه هزینه شده است.

 

دکتر عباس زراعت کاهش مصرف آب و گاز، کاهش مصرف شوینده ها، کاهش آلاینده های زیست محیطی و صرفه جویی در وقت و نیروی انسانی را از مزیت های این طرح بیان کرد و افزود:  با اجرای این طرح حدود دو هزار و 500 ظروف غذاخوری در ساعت شسته می شود.

 

وی افتتاح میز صنعت را از دیگر طرح های مهم  عنوان کرد و گفت: این در  اتاق صنعت که در مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه ایجاد شده حدود 10 شرکت و صنایع کاشان مستقر شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این اتاق با هدف ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه با صنعت و برگزاری دوره های کارآموزی و کارورزی و انجام پروژه های مشترک و برگزاری کلاس های آموزشی ایجاد شده است.

 

رئیس دانشگاه کاشان کلنگ زنی سلف سرویس اساتید و کارمندان دانشگاه را از دیگر طرح ها برشمرد و گفت: این طرح با زیر بنای دو هزار و 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال ساخته می شود.

 

وی اظهار داشت: همچنین با حضور معاون اداری مالی وزارت علوم نمازخانه وسالن فعالیت های فرهنگی دانشجویی نیز با زیربنای 800 متر مربع و اعتبار هفت میلیارد ریال عملیات اجرایی آن شروع شد..

 

دکتر زراعت شروع عملیات اجرایی خانه علم را از دیگر طرح ها بیان کرد و گفت: این طرح نیز با شش میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی آن شروع شد.

 

شایان ذکر است در این سفر دکتر رخشانی مهر مدیر کل عمرانی و مهندس عبدالحسینی مدیر کل منابع انسانی وزارت علوم دکتر عسگریان را همراهی می کردند.


نظر شما :