انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان فضایی ایران و دانشگاه کاشان

۰۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۸ کد : ۷۰۷۶ اخبار دانشگاه تفاهم نامه
تعداد بازدید:۲۹۹۲
با حضور رئیس سازمان فضایی ایران در دانشگاه کاشان، تفاهم نامه همکاری بین سازمان فضایی ایران و دانشگاه کاشان به امضاء رسید.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان فضایی ایران و دانشگاه کاشان

                    

با حضور رئیس سازمان فضایی ایران در دانشگاه کاشان، تفاهم نامه همکاری بین سازمان فضایی ایران و دانشگاه کاشان  به امضاء رسید.

رئیس دانشگاه کاشان هدف از انعقاد این تفاهم نامه را  همکاری در راه اندازی یک مرکز پژوهشی در زمینه نجوم و اکتشافات فضایی در این دانشگاه کاشان عنوان کرد و گفت: امید است با همکاری متقابل بین سازمان فضایی و توان علمی دانشگاه کاشان بتوان با ایجاد این مرکز پژوهشی و تحقیقاتی، روند رو به رشد و توسعه علمی دانشگاه را در زمینه نجوم و اکتشافات فضایی شاهد بود.

دکتر عباس زراعت تأمین فضای پژوهشی لازم برای مرکز و بکارگیری پژوهشگران و متخصصین لازم با تأیید سازمان فضایی ایران از محل قراردادهای پژوهشی را از جمله تعهدات دانشگاه در این تفاهم نامه بیان کرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه سازمان فضایی ایران نیز، پروژه های مورد نظر خود را در راستای برنامه های راهبردی بلند مدت، تعریف و طی قراردادهای موردی با تامین هزینه از سوی سازمان، به دانشگاه  واگذار می نماید.

 این تفاهم نامه که در 6 ماده تنظیم شده است و از تاریخ انعقاد به مدت 5 سال اعتبار دارد، روز یکشنبه هشتم مرداد 96 به امضاء دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان و دکتر محسن بهرامی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران رسید.

 

کلید واژه ها: سازمان فضایی ایران تفاهم نامه با سازمان فضایی ایران دانشگاه کاشان دکتر بهرامی رییس سازمان فضایی ایران


( ۱ )

نظر شما :