با حضور وزیر علوم

با حضور وزیر علوم چند طرح عمرانی آموزشی در دانشگاه کاشان افتتاح و عملیات اجرایی آن شروع می شود

تعداد بازدید:۳۷۰۵
رئیس دانشگاه کاشان از افتتاح و شروع عملیات اجرایی چند طرح عمرانی، آموزشی و پژوهشی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه سیزدهم خرداد ماه جاری در این دانشگاه خبر داد.
با حضور وزیر علوم  چند طرح عمرانی آموزشی در دانشگاه کاشان افتتاح و عملیات اجرایی آن شروع می شود

رئیس دانشگاه کاشان از افتتاح و شروع عملیات اجرایی چند طرح عمرانی، آموزشی و پژوهشی روز شنبه سیزدهم خرداد ماه جاری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این دانشگاه خبر داد.

دکتر عباس زراعت افتتاح و بهره برداری از فاز دو ساختمان مهندس سعیدی را یکی از این طرح ها ذکر کرد و افزود: این طرح با زیربنای سه هزار و 600 متر مربع  با حمایت مالی مهندس علی سعیدی با هزینه ای بالغ بر سی و پنج میلیارد ریال (سی میلیارد ریال برای احداث ساختمان و پنج میلیارد ریال برای تجهیزات) ساخته شده است.

وی افتتاح مرکز نوآوری و تجاری سازی را از دیگر طرح های مورد بهره برداری این دانشگاه بیان کرد و اظهار داشت: این طرح نیز با حمایت مالی معاونت علمی ریاست جمهوری با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال با حضور وزیر محترم علوم به بهره برداری می رسد.

رئیس دانشگاه کاشان هدف از راه اندازی این طرح را فراهم کردن شرکت های فعال در زمینه بازی های رایانه ای و انیمیشن برای تبدیل منطقه فرهنگی کاشان به قطب بازی های رایانه ای کشور ذکر کرد و افزود: این طرح که با مشارکت بخش خصوصی و اساتید و دانشجویان دانشگاه راه اندازی می شود زمینه اشتغال زایی حدود یکصد نفر را فراهم می آورد.

 دکتر زراعت افتتاح تصفیه خانه پساب را یکی دیگر از طرح های مورد بهره برداری این دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: این تصفیه خانه در راستای اجرای طرح مدیریت سبز افتتاح می شود .

رئیس دانشگاه کاشان همچنین خاطر نشان کرد: اجرای دو طرح پژوهشی شامل احداث نیروگاه خورشیدی یکصد واتی و احداث نیروگاه دو مگاواتی  سی سی اچ پی را از دیگر طرح های مورد نظر برای اجرا در دانشگاه کاشان است.

وی، پرده برداری از سایت دانشگاه به زبان انگلیسی و عربی، رونمایی از دو دستگاه مرتبط با صنعت نفت که توسط اساتید این دانشگاه ساخته شده است را از دیگر طرحهای مورد افتتاح این دانشگاه در  سفر وزیر علوم دانست.

دکتر زراعت خاطر نشان کرد: همچنین دانشکده مهندسی به همت خانواده محترم کتابچی با مساحت حدود 5 هزار مترمربع و خوابگاه دانشجویی با ظرفیت یکصد نفر و پژوهشکده انرژی نیز در مهرماه سال جاری در این دانشگاه مورد بهره برداری قرار می گیرد.


( ۱ )

نظر شما :