تیم بسیج اساتید دانشگاه کاشان قهرمان مسابقات فوتسال اساتید بسیج اصفهان شد

۱۵ بهمن ۱۳۸۷ | ۲۰:۱۴ کد : ۶۶۲ اخبار دانشگاه ورزشی
تعداد بازدید:۲۰۸۶

 

 

مسئول بسیج اساتید دانشگاه کاشان گفت: تیم بسیج اساتید این دانشگاه قهرمان چهارمین دوره مسابقات ورزشی اساتید بسیجی مراکز آموزش عالی استان اصفهان (جام سی‌امین فجر انقلاب) شد.

دکتر جواد صفایی قمی افزود: این دوره از مسابقات با شرکت 9 تیم دانشگاه‌های استان اصفهان در سه گروه سه تیمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در روزهای چهاردهم و پانزدهم بهمن‌ماه برگزار شد.

 

 

به گفته وی، تیم بسیج اساتید دانشگاه کاشان در مرحلة نخست این مسابقات توانست با اقتدار تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد را با نتیجه سه بر صفر  شکست دهد و بازی دوم را به تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد اما با توجه به نتیجه بازی مقابل نجف‌آباد و امتیاز کسب شده از گروه خود صعود کرد.

وی یادآور شد: در مرحله دوم این مسابقات تیم دانشگاه کاشان با گذشتن از تیم قدرتمند میزبان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در ضربات پنالتی، به فینال مسابقات راه یافت.

ایشان افزود: تیم دانشگاه کاشان در فینال مسابقات هم با نتیجه سه بر یک تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان را شکست داد و قهرمانی این دور از مسابقات را از آن خود کرد.

 

 


نظر شما :