موفقیت دو عضو هیات علمی دانشگاه کاشان در دهمین جشنواره برترین های فناوری نانو کشور

۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۳ کد : ۴۳۵۱ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۶۱
موفقیت دو عضو هیات علمی دانشگاه کاشان در دهمین جشنواره برترین های فناوری نانو کشور

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از موفقیت دکتر "مسعود صلواتی نیاسر" عضو هیات علمی  دانشکده شیمی و دکتر "مهران رضایی" عضو هیات علمی گروه مهندسی شیمی دانشگاه کاشان در دهمین جشنواره برترین های فناوری نانو کشور خبر داد.

دکتر مجید منعم زاده گفت: در دهمین جشنواره برترین‌های فناوری‌نانو که عصر روز دوشنبه ۱۷ اسفند‌ماه ۱۳۹۴ همزمان با مراسم افتتاحیه ششمین کنفرانس بین‌المللی نانوساختارها در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد، برگزیدگان فناوری نانو در بخش‌های محققان، محققان فناور، مراکز پژوهشی و آزمایشگاه‌ها معرفی و از آنها تقدیر شد.

وی اظهار داشت: در این مراسم که با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، دکتر سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و بیش از ۴۰۰ نفر از محققان حوزه فناوری‌نانو برگزار شد، از دانشگاه کاشان دکتر مسعود صلواتی نیاسر رتبه نخست و دکتر مهران رضایی نیز رتبه دهم محققان برتر نانو کشور را کسب کردند.

لازم به ذکر است دکتر مسعود صلواتی نیاسر در سال جاری به عنوان عضو سرآمدان ایران، پرکارترین محقق سال 2015و دانشمند بین المللی مهندسی مواد،مهندسی شیمی و شیمی و یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان و دکتر مهران رضایی نیز در سال جاری به عنوان یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان معرفی شدند.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان جشنواره برترین های نانو دکتر مسعود صلواتی نیاسر دکتر مهران رضایی


( ۲ )

نظر شما :