همایش جوانان در آیینه آینده در دانشگاه کاشان برگزار شد

۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۳ کد : ۴۳۰۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۱۶
همایش جوانان در آیینه آینده به همت فرمانداری کاشان با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و جمعی از جوانان و دانشجویان در دانشگاه کاشان برگزار شد

همایش جوانان در آیینه آینده به همت فرمانداری کاشان با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و جمعی از جوانان و دانشجویان در دانشگاه کاشان برگزار شد.

 

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در این همایش جوانان را آینده سازان کشور دانست و گفت: جوانان سرمایه اجتماعی و نقش آفرین اصلی در مسیر توسعه و رونق کشور هستند و بی‌تردید با شناخت درست از وضعیت آنان و برنامه‌ریزی‌ صحیح می‌توان، مسیر توسعه همه جانبه کشور را کوتاه‌تر کرد.

 

شهیندخت مولاوردی ، از اقدامات دولت برای ارتقاء سرمایه اجتماعی کشور خبر داد و گفت: تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه و ترسیم چشم‌اندازی روشن در برابر جوانان از مقدمات تقویت سرمایه اجتماعی است و بدون تردید اگر جوانان به صحیح بودن برنامه‌های دولت، امیدوار باشند، این امید می‌تواند اعتمادآفرین بوده و باعث استحکام جامعه شود.

 

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: برنامه‌های متعددی در حال اجراست که می‌تواند به برون‌رفت از مشکلات کنونی کمک کند و کشورمان را در مسیر توسعه پایدار قرار دهد.

 

مولاوردی گفت: باید کاری کنیم که در ده سال باقیمانده از سند چشم‌انداز بیست ساله با تحقق توسعه پایدار، همه جانبه، درون‌زا و متوازن، شاهد تشکیل جامعه‌ای ایده‌آل بوده و بتوانیم، الگویی متعادل از زن ایرانی مسلمان به دنیا ارایه دهیم.

 

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توافق هسته‌ای، اظهار داشت: دولت یازدهم با رهنمودها و زعامت رهبر معظم انقلاب و درایت و تدبیر رییس‌ جمهوری و تلاش‌های تیم مذاکره کننده و نیز صبوری، حمایت و دعاهای مردم توانست توافق هسته‌ای را رقم بزند.

 

مولاوردی خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید برای اولین بار توانست روند مذاکره برای مذاکره را به بازی برد – برد تبدیل کند و امروز در شرایطی قرار گرفتیم که ایران به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است.

 

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: دولت یازدهم در شرایط بسیار نابسامان و فوق‌العاده‌ای از لحاظ داخلی و بین‌المللی دولت را تحویل گرفت که بخشی از آن بخاطر تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه و بخشی هم به واسطه سوء مدیریت بود در حالی که با درآمدهای هزار میلیاردی شاهد بن بست در همه عرصه‌ها بودیم.

 

وی گفت: دولت یازدهم در طول دو سال گذشته باوجود تحریم‌های ظالمانه توانست اداره کشور را به مدار تدبیر و اراده جمعی برگرداند و امیدواریم کشورمان به سمت رونق اقتصادی، توسعه صادرات غیرنفتی و ایجاد اشتغال پایدار که از اهداف دولت یازدهم می‌باشد، سوق پیدا کند.

 

مولاوردی همچنین همه مردم را به حضور و مشارکت گسترده در انتخابات هفتم اسفند فرا خواند و گفت: تشکیل مجلس قوی می‌تواند به تحقق آرمان‌های سند چشم‌انداز توسعه کشور سرعت بخشد.

 

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در ادامه ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی زنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: زنان و جوانان با اعتماد به برنامه‌های دکتر روحانی بیشترین رأی را به ایشان دادند و بدیهی است که این دولت به توان و ظرفیت آنان اعتماد داشته باشد و بتواند از ظرفیت آنان در خلق حماسه اقتصادی استفاده کند.

 

خانم مولاوردی به  ثبت نام 2 هزار و 34 زن در انتخابات مجلس و 16 نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: زنان جامعه با این حرکت آمادگی و توان خود را در مشارکت عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نشان دادند Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان همایش


نظر شما :