رئیس دانشگاه کاشان: جانبازان بهترین الگو برای جوانان هستند

۰۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۰ کد : ۳۷۹۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۱۶
رئیس دانشگاه کاشان گفت: جانبازان بهترین الگوی تربیتی برای جوانان هستند.
 

رئیس دانشگاه کاشان گفت: جانبازان بهترین الگوی تربیتی برای جوانان هستند.

دکتر عباس زراعت در مراسم تجلیل از کارکنان جانباز این دانشگاه، صبر و استقامت را مهمترین ویژگیهای جانبازان ذکر کرد و اظهار داشت: جانبازان و خانواده‌های آنها یک الگوی بسیار مناسب برای نسل امروزی به ویژه جوانان بوده و همگان باید در تمام عرصه‌های زندگی خود آنها را الگو قرار دهند.

وی افزود: بهترین چیزی که جوانان ما می‌توانند به واسطه آن به توفیقات علمی و مدارج عالی دست یابند، حضور در میان خانواده‌های شهدا و ایثارگران است؛ چون این قشر از بهترین اقشار جامعه هستند که جان و مال خود را برای نظام و انقلاب فدا کرده‌اند.

وی حفظ ویژگیهای جانبازان را حایز اهمیت دانست و گفت: توفیقات امروز جامعه اسلامی و افتخارات علمی، مرهون تلاش‌ها و صبر و ایثارگری این یادگاران دوران دفاع مقدس است که جوانان باید در آینده به آن توجه داشته باشند.

رئیس دانشگاه کاشان برپایی جلسات روز جانباز را به پاس حفظ الگوها و اسوه‌های رشادت‌های این عزیزان بیان کرد و اظهار داشت: هر جامعه‌ای تا زمانی زنده و ماندگار است که الگویش زنده و پایدار داشته باشد.

 

 

در این مراسم جانبازان کارمند نیز نقطه نظرات و مشکلات خود را بیان کردند. و در پایان از طرف ریاست دانشگاه هدایایی به جانبازان اهدا شد.

 

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان رئیس دانشگاه کاشان تجلیل از کارکنان جانباز


نظر شما :