کارگاه بین المللی میکرو شهاب سنگ ها در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۱۴ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۲ کد : ۳۳۴۰ اخبار دانشگاه کارگاههای آموزشی
تعداد بازدید:۱۳۳۷
رئیس دانشکده فیزیک دانشگاه کاشان از برگزاری نخستین کارگاه بین المللی میکرو شهاب سنگ ها در این دانشگاه خبر داد.
 

رئیس دانشکده فیزیک دانشگاه کاشان از برگزاری نخستین کارگاه بین المللی میکرو شهاب سنگ ها در این دانشگاه خبر داد.

دکتر مجید منعم زاده افزود: این کارگاه بین المللی به همت دانشگاه کاشان و با همکاری رصد خانه ملی و پژوهشگاه اقیانوس شناسی و علوم جوی در روز بیست هفتم مهر ماه جاری در این دانشگاه برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این کارگاه بین المللی برای نخستین بار در ایران اظهار داشت: در این کارگاه علمی سه محقق از کشور فرانسه که در این زمینه پیشگام هستند سخنرانی خواهند کرد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی دانشجویان و اعضای هیات علمی  و محققین جهت  ارائه اطلاعات و تبادل تجربیات در خصوص این موضوع جدید علمی بیان داشت و ابراز امیدواری کرد: این کارگاه علمی مورد توجه اعضای هیات علمی به خصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی، فیزیک دانان و دانشجویان رشته های مهندسی معدن، زمین شناسی و نجوم قرار گیرد.

رئیس دانشکده فیزیک دانشگاه کاشان همچنین از برگزاری همایش اندیشگان حیات و زمین در این دانشگاه خبر داد و افزود: این همایش نیز در روز بیست و هشتم ماه جاری به صورت کارگاه تخصصی در نوبت صبح و سخنرانی عمومی در نوبت بعداز ظهر در این دانشگاه برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این همایش نیز مباحثی در خصوص اهمیت موضوع حیات و زمین برای ما در ایران، حدود امکان رشد این زمینه علمی در ایران، چگونگی شبیه سازی و استفاده از امکانات موجود در کشور و راه های استفاده از امکانات بین المللی  توسط متخصصان و افراد صاحبنظری  ارائه می شود.

دکتر منعم زاده  نواخته شدن زنگ اندیشگاه را از برنامه های جنبی این همایش برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با توجه به تاکیدات ریاست دانشگاه، برگزاری این کارگاهها و نشست های علمی، فرصتی مناسب برای تبدیل دانشگاه به اندیشگاه و گامی در راستای توسعه علمی، و  راه اندازی پژوهشکده نجوم در این دانشگاه باشد.   

علاقه مندان جهت ثبت نام  در کارگاه بین المللی شهاب سنگها اسکن فیش واریزی و در صورت دانشجو بودن اسکن کارت دانشجویی همراه با مشخصات کامل و شماره تماس را به آدرس   um@ kashanu.ac.ir ارسال نمایند.
   

   
 


 

 

 

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان کارگاه بین المللی میکرو شهاب سنگ


نظر شما :