همایش الگوریتم موفقیت تحصیلی دانش آموزان در دانشگاه کاشان

۲۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۹ کد : ۲۴۶۰۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۲

دانشگاه کاشان در راستای رسالت اجتماعی و ارتباط پایدار با دانش آموزان و مدارس، میزبان تعدادی از دانش آموزان مدارس برگزیده کاشان در همایش الگوریتم موفقیت تحصیلی  بود.

این برنامه روز پنجشنبه 20 مهر1403 در تالار آزادی دانشگاه با حضور و سخنرانی آقای دکتر سلیمی؛ مدیر تحصیلات تکمیلی و استعداد درخشان دانشگاه کاشان، خانم دکتر معتقدی فرد؛ استاد مدعو روانشناسی و متخصص کودک و نوجوان، آقای دکتر طالبی؛ مشاور ارشد مدارس سمپاد تهران و خانم دکتر رنجبر؛ کارشناس تغذیه و عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

در این همایش آقای دکتر سلیمی ضمن خیر مقدم؛ به بیان جایگاه ویژه دانشگاه کاشان در هر حوزه و در میان دانشگاه‌های سرآمد کشور پرداخت و نکاتی را در خصوص تنوع رشته‌ها و معرفی اساتید برجسته دانشگاه کاشان در رنکینگ برتر بین المللی ارائه کرد.

خانم دکتر معتقدی فرد نیز در این همایش پیرامون مباحث استرس و اضطراب و نیز تمرکز اشاره کرد و بحث فراشناخت به عنوان جدیدترین متد، برای دانش آموزان معرفی شد.

همچنین آقای دکتر طالبی در ابتدا به جایگاه ویژه دانشگاه کاشان در میان دانشگاه های برتر ایران مطالبی را ارائه و سپس به انتقال تجربه مدارس سمپاد تهران در خصوص اصول مطالعاتی و تست پرداخت.

خانم رنجبر نیز به بیان شناخت مشکلات جسمانی و چکاب های ضروری برای دانش آموزان، بررسی سبد تغذیه دانش آموزان و نیز برنامه تغذیه دانش آموزان اشاره کرد.

لازم به ذکر است پخش کلیپ های آموزشی طنز، اجرای موسیقی زنده توسط آقای مهرداد شفیعی همراه با پذیرایی و اجرای مسابقه و اهدای هدیه به برندگان مسابقات از دیگر بخشهای این همایش بود.

این همایش با عکس یادگاری میهمانان و اهدای هدیه به دانش آموزان فعال در برنامه و ... به پایان رسید.

کلیدواژه‌ها: دانشگاه دانشگاه کاشان کاشان دکتر آقای دکتر خانم دکتر دانش دانش آموزان آموزان همایش


( ۱ )

نظر شما :