انعقاد قرارداد همکاری انجام طرح‌های تحقیقاتی و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان با شرکت فولاد مبارکه

۰۴ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۴ کد : ۲۴۴۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۹۷

 قرارداد همکاری انجام خدمات دانش‌بنیان و پروژه‌های تحقیقاتی و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان با شرکت فولاد مبارکه منعقد شد.

دکتر قاسمی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه در راستای تفاهم‌نامه با شرکت فولاد مبارکه و برگزاری نخستین سمینار تخصصی فولاد، انرژی و محیط زیست در دانشگاه کاشان دو قرارداد باز پژوهشی با شرکت فولاد مبارکه منعقد شد، افزود: یک قرارداد پژوهشی به مبلغ 40.000.000.000 ریال با موضوع "انجام خدمات دانش بنیان، پروژه‌های تحقیقاتی، خدمات مشاوره‌ای و آزمایشگاهی مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه" در مرداد ماه سال 1403 منعقد و ذیل آن طرح‌های برون دانشگاهی در حال انجام است.
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه افزود: اخیراً نیز یک قرارداد باز با موضوع "انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب اعتبار ویژه بر اساس سند توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری شرکت فولاد مبارکه" به مبلغ 10.000.000.000 ریال با شرکت فولاد منعقد و در این راستا حمایت از پایان‌نامه های ارشد و دکتری دانشگاه کاشان در شرکت فولاد مبارکه آغاز گردیده است.

دکتر قاسمی خاطر نشان کرد: از آنجا که بیشتر زمینه‌های حمایتی از پایان‌نامه‌ها در زمینه انرژی و محیط زیست می باشد، پیگیری امور مربوط به حمایت از پایان‌نامه‌ها در این زمینه به پژوهشکده انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه واگذار شده است.

دکتر مجید نیک فر رئیس پژوهشکده انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه نیز گفت: اولین کمیته عالی بررسی پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری در تاریخ 27 شهریور 1403 با حضور نمایندگان از شرکت فولاد مبارکه و شرکت  پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه MSTID و دانشگاه کاشان تشکیل و موضوعات بررسی و حمایت از چندین عنوان پیشنهاده مصوب و در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سقف حمایت از پایان‌نامه‌های ارشد چهل میلیون تومان و رساله دکتری صد میلیون تومان می باشد.
دکتر نیک فر افزود: پژوهشکده انرژی، آب و محیط زیست به عنوان نماینده دانشگاه در همکاری با شرکت فولاد مبارکه، آمادگی خود را برای انجام هر گونه همکاری تحقیقاتی با صنایع مرتبط و همچنین محققان علاقه‌‍مند اعلام می‌دارد.

کلید واژه ها: فولاد شرکت فولاد فولاد مبارکه شرکت شرکت فولاد مبارکه دانشگاه زیست دانشگاه محیط زیست دانشگاه دانشگاه کاشان مبارکه


( ۱ )

نظر شما :