پیام تبریک سرپرست دانشگاه کاشان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۰۲ مهر ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۱ کد : ۲۴۴۷۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۹۷

به نام خداوند جان و خرد
اساتید ارجمند، دانشجویان عزیز، کارکنان محترم؛ خانواده بزرگ دانشگاه کاشان

با برآمدن خورشید مهر از دماوندِ استوار، فصل جدیدی در مسیر شکوفایی استعدادها در قلب تپندة آموزش عالی آغاز شده است. با تبریک شروع سال جدید تحصیلی، همزمانی آن با ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای یادآوری پیوند میان تلاش‌های علمی، انسجام ملی و ایمان به ارزش‌های اسلامی می‌دانم و امید دارم منش اولیای دین و کردار شهدای والا مقام کشور، چراغی تابان و منبعی الهام بخش برای شما و همه ما باشد.
برای نو دانشجویان، این فصل جدید از زندگی، پر از امید، تلاش و یادگیری است. فرصتی است برای کشف توانایی‌ها و استعدادهای نهفته است.آغازی دوباره برای جامة عمل پوشیدن به امیدها، آرزوها، ایده‌ها و افکار. 
هر یک از شما دانشجویان داستانی منحصر به فرد دارید؛ مسیرهایی متفاوت در راه  موفقیت. در طول تحصیل با چالش‌ها و موفقیت‌های بسیاری روبه‌رو خواهید شد. بدانید که هر چالش، درسی ارزشمند در دل خود دارد و وقت آن است که از هر فرصتی برای یادگیری و رشد استفاده کنید.
در سال جدید، بر آنیم تا با تکیه بر همت بلند دانشجویان و تلاش های ارزشمند اساتید و همه همکاران ارجمند در مسیر توسعه علمی، پژوهشی و‌کارآفرینی گام‌های بلندتری برداریم و از فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی دانشگاه به نحو مطلوب بهره ببریم. دانشگاه تنها محلی برای علم آموزی نیست، بلکه فضایی برای تعامل و ارتباط مؤثر با همتایان و شکوفایی توانایی‌ها و استعدادهای پنهان افراد است؛ از این رو به همه، به ویژه دانشجویان عزیز توصیه می‌کنم تا در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز حضوری پویا و فعال داشته باشند. اطمینان دارم که از دریچه گفتگو و همدلی و مفاهمه به اهداف والایی دست خواهیم یافت و افق های روشنی را پیش روی خود خواهیم دید. انشاءالله

دکتر بهزاد سلطانی
سرپرست دانشگاه کاشان 

 

کلید واژه ها: دانشجویان دانشگاه ارزشمند فرصتی تلاش دانشگاه کاشان رئیس دانشگاه کاشان


نظر شما :