نشست صمیمی رئیس دانشگاه کاشان با یاوران علمی حوزه ریاست

۱۲ تیر ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۰ کد : ۲۴۱۳۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۳

نشست صمیمی و صرف صبحانه‌کاری دکتر کتابی رئیس دانشگاه کاشان با یاوران علمی حوزه ریاست این دانشگاه در روز سه شنبه 12 تیرماه 1403 در سالن شهید سردار سلیمانی برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست با تبریک روز تکریم خانواده برگزاری این نشست ها را به منظور بیان دیدگاهها و پیشنهادات کارمندان دانشگاه در حوزه های مختلف  عنوان کرد و افزود: خوشبختانه دانشگاه در این مدت سه سال، موفقیت ها و افتخارات زیادی را کسب کرده و روند روبه رشدی در تمامی زمینه ها داشته است.  
دکتر عباس کتابی از تلاش و کوشش های بی دریغ مجموعه کارکنان دانشگاه قدردانی کرد و سرمایه اصلی دانشگاه را نیروی انسانی دانست و گفت:  کارمندان دانشگاه جزء شریف ترین قشر و سرمایه سیستم هستند که باید مورد توجه قرار گیرند‌.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی،  به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه 15 تیرماه اشاره کرد و افزود: انتخاب فردی در تراز  شهید جمهور و با تفکر ایشان به طور قطع در آینده کشور و زندگی مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت.
دکتر کتابی خدمت بی منت و کار جهادی را از خصائص اخلاقی شهید آیت الله رئیسی عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با لطف الهی دانشگاه کاشان نیز توانست با روحیه وفاق و همدلی و خدمت بی منت و کار جهادی و رویکرد دانشگاه حکمت بنیان، در این سه سال از شرایط بحرانی و سختی را که در مدیرت قبلی دانشگاه وجود داشت عبور کند و به شرایط مناسب و شایسته خود برسد.
رئیس دانشگاه کاشان خدمت در نظام جمهوری اسلامی و بویژه دولت شهید جمهور را توفیقی بزرگ برای مدیران دانشگاه دانست و افزود: متاسفانه افرادی هستند که به دنبال ایجاد فضای ناامیدی و یاس در بین مردم هستند که خود مردم باید هشیار و آگاه باشند و با حضور و مشارکت در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح، وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دهند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز حضور تک تک واجدین شرایط در پای صندوق های رای را مورد تاکید قرار داد و افزود: در بین دو کاندید، مردم باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنید که قوی تر  و اصلح باشد.
حجت الاسلام محمدی،  در میدان بودن همه را قدم نخست این انتخابات عنوان کرد و گفت: وظیفه ماست که خانواده و مردم را به مشارکت حداکثری و آگاهانه دعوت نماییم.
در این نشست یاوران علمی حوزه ریاست ( دفتر ریاست و روابط عمومی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، امور حقوقی، شاهد و ایثارگر و حراست) ضمن بیان نظرات و دیدگاههای خود، از اقدامات ارزنده مدیریت دانشگاه در جهت اجرای درست مقررات اداری و رسیدگی و حل مطالبات گذشته کارکنان بویژه در پرداخت منظم اضافه کار، افزایش سختی کار، پرداخت حق مسکن و سایر اقلام رفاهی، اعمال مدارک تحصیلی کارکنان، تکریم کارکنان و خانواده آنها، و... تقدیر و تشکر کردند.
همچنین ریاست دانشگاه کاشان از تصویب آیین نامه جدید استخدامی کارکنان در هیات امنای دانشگاه کاشان بعنوان هدیه دولت شهید خدمت آیت الله رییسی خبر داد و اعلام نمود که در این آیین نامه اشکالات آیین نامه قبلی اصلاح شده و  با رویکرد تشویق کارکنان فعال، ۶۰ پایه تشویقی منظور شده که ان شا الله بزودی مراحل اجرای آن در حوزه اداری دانشگاه آغاز خواهد شد.

کلید واژه ها: دانشگاه رئیس دانشگاه دانشگاه کاشان کاشان رئیس دانشگاه کاشان کارکنان شهید ریاست حوزه


نظر شما :