دیدار صمیمانه رئیس دانشگاه کاشان باهمکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۶ کد : ۲۴۰۷۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۲۰

دیدار صمیمانه رییس دانشگاه کاشان با همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی، روز سه شنبه 22 خرداد ماه 1403 برگزار شد. در این نشست کارشناسان فرهنگی به بیان دیدگاه‌ها و طرح برخی مسائل، دغدغه ها و پیشنهادها و نظرات خود پرداختند.

رییس دانشگاه کاشان ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در معاونت فرهنگی و اجتماعی، تاکید کرد: فعالیتهای فرهنگی هرچقدر انجام شود، نیاز است که کمیت و کیفیت این فعالیتها با هم افزایی و انسجام بخشهای مختلف و استفاده بیشتر از ظرفیت اساتید، کارکنان و دانشجویان رشد بیشتر پیدا کند.

دکتر کتابی ایجاد معاونت فرهنگی-دانشجویی در دانشکده ها و همچنین تشکیل و فعالسازی قرارگاه جهاد تبیین را از اقدامات مهم ساختاری مرتبط با حوزه فرهنگی عنوان کرد که در سال گذشته انجام شد و در ارتقا و رشد فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه موثر است.

دکتر صفایی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کااشن نیز ضمن تشکر از رییس دانشگاه برای تشکیل چنین جلسات صمیمانه ای بیان کرد:حوزه معاونت فرهنگی در مناسبت های مختلف با برگزاری کارگاه‌ها، نشست‌ها و رویدادهای مختلف علمی، فرهنگی و هنری یکی از بخشهای فعال‌ و پویای دانشگاه است و این نتیجه تلاش و همدلی همکاران و دانشجویان فعال فرهنگی در مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی است.

سپس آقای پوران، مدیر امور فرهنگی نیز نکاتی پیرامون مشخص شدن چارت معاونت فرهنگی، فعالیت‌های ستادی معاونت و به روزرسانی تجهیزات و امکانات مدیریت فرهنگی را بیان کرد.

همچنین وی یکی از دغدغه‌های خود و همکاران فرهنگی را آماده کردن بسترهای لازم و ماندگار برای ارائه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در بخصوص در فضای مجازی دانست و افزود: با تغییرات سریع و پرشتاب در حوزه ارتباطات و فضای مجازی، می باید همگام با این تحولات حرکت کرد.

در ادامه مدیریت ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان خانم طاهری و سایر همکاران معاونت فرهنگی به بیان خواسته‌ها و مشکلات خود در حوزه فعالیت شان از جمله کانون‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌های علمی پرداختند.

در این نشست نکاتی پیرامون چگونگی جذب بیشتر دانشجویان به فعالیت‌های فرهنگی، تقویت تعامل استادان مشاور با دانشجویان فعال علمی و فرهنگی، زیباسازی خانه فرهنگ و خانه رفاهی خواهران و... مطرح شد.

کلید واژه ها: فرهنگی معاونت فرهنگی فرهنگی اجتماعی فرهنگی بیان معاونت دانشگاه رییس دانشگاه دانشگاه کاشان اجتماعی همکاران


( ۲ )

نظر شما :