دیدار رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه کاشان با سرپرست فرماندار ویژه شهرستان کاشان:

گزارش اقدامات، پیشرفت‌ها و افتخارات دانشگاه و همکاری مشترک برای حل نظام مسائل شهرستان

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۰ کد : ۲۳۸۴۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۷۱

رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه کاشان روز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 با سرپرست فرماندار ویژه شهرستان کاشان دیدار و گفتگو و انتصاب وی را تبریک گفتند.
رئیس دانشگاه کاشان ضمن عرض تبریک و خوش آمدگویی به فرماندار ویژه کاشان، گزارشی از وضعیت و اقدامات انجام شده این دانشگاه را ارائه کرد و گفت: دانشگاه کاشان در راستای مسئولیت اجتماعی خود، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را به منظور حل مسائل و مشکلات و نیازهای شهر و مردم متمرکز نموده است.
دکتر عباس کتابی چشم انداز دانشگاه کاشان را دانشگاه حکمت بنیان، مردم محور و کارآفرین با اعتبار بین المللی عنوان کرد  و افزود:  فعالیت‌های علمی این دانشگاه بر اساس آمایش سرزمین  و با توجه به پتانسل و ظرفیت‌های  این شهرستان در حوزه های اسانس های طبیعی، گیاهان دارویی و گل محمدی، فرش، صنایع خلاق، گردشگری و ظرفیت‌های فرهنگی این منطقه انجام می شود.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان نیز در این نشست اقدامات و فعالیت‌های دانشگاه کاشان در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصادی و کارآفرینی حایز اهمیت دانست و گفت: دانشگاه کاشان در زمینه‌های مختلف پیشگام بوده که جای تقدیر دارد.
حمیدرضا محمدی فشارکی خاطر نشان کرد: ارتباط دانشگاه کاشان  با دانشجویان، اساتید و کارمندان و والدین دانشجویان، برگزاری میز خدمت، اقدامات ارزنده و قابل تحسین است و این ارتباط بدون  واسطه‌ با اقشار مختلف دانشگاهی، رشد و پویایی دانشگاه را به همراه دارد.
وی حضور خیرین و نقش آنها را در دانشگاه کاشان برجسته دانست و افزود: این مشارکت مردمی  و حضور آنها در دانشگاه در راستای جهش علمی قابل تقدیر است.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه  استفاده از ظرفیت ها موجب پیشرفت منطقه می شود، از مدیریت دانشگاه کاشان خواست تا در زمینه های مختلف و در نظام مسائل شهرستان، مدیریت شهری را کمک رسان باشند.
وی با بیان اینکه دانشگاه آماده پذیرش و مسائل مختلف است، خاطر نشان کرد: مردم و مجموعه مدیریت شهری بایستی از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه دانشگاه کاشان در راستای حل مشکات و رفع  نیازها استفاده شود.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضعف عمده این شهرستان را عدم انسجام اجتماعی و فرهنگی دانست و تاکید کرد: سرمایه های زیادی امروز در منطقه کاشان و وجود دارد که بایستی با همدلی و بدور از سلایق سیاسی و شخصی، از این پتانسل ها برای رسیدن به نقطه مطلوب استفاده کرد.
وی مسائل اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد، سیل، فرونشست ها را از جمله مسایل عمده این شهرستان عنوان و از دانشگاه کاشان خواست تا با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی که دارند در این موضوعات وارد شوند و کمک علمی  و کارشناسی را به این شهرستان داشته باشند.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان اظهار امیدواری کرد تا با کمک دانشگاه و مجموعه مدیریت کاشان بتوان رشد و توسعه این شهرستان را شاهد بود.
در این جلسه مقرر شد فرماندار ویژه کاشان در آینده نزدیک از دانشگاه کاشان بازدیدی داشته و در جهت حل مسائل اداری مربوط به شهرستان و استان کمک کنند.

کلید واژه ها: کاشان دانشگاه کاشان شهرستان کاشان ویژه شهرستان کاشان فرمانداری ویژه شهرستان کاشان کاشان زمینه دانشگاه دانشگاه کاشان زمینه شهرستان ویژه شهرستان


نظر شما :