فعالیت بیش از ۲۵۰ عوامل اجرایی در برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی دانشگاه کاشان

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۸ کد : ۲۳۶۸۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۳۲

مسئول برگزاری آزمون های سراسری در دانشگاه کاشان  از فعالیت و برعهده داشتن بیش از ۲۵۰  عوامل اجرایی در برگزاری  آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی این دانشگاه  خبر داد.

محمدرضا یونسی افزود: در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ حدود ۱۸۰ نفر عوامل آموزشی، ۱۲ تفر پرسنل تاسیسات، ۱۵ نفر پرستل خدمات، ۴۵ نفر پرسنل انتظامات و ۱۵ نفر پرستل حفاظت آزمون با همیاری ارگانهای مذکور وظیفه برگزاری را بر عهده دارند.

وی  با بیان اینکه دانشگاه کاشان در طول سال بطور متوسط مجری برگزار کننده ۱۵ نوبت آزمون کشوری می باشد، افزود: آزمونهای کنکور سراسری، کارشتاسی ارشد، دکتری، طراحی و ورود به حرفه مهندسان، زبان MSRT و آزمونهای استخدامی دستگاههای دولتی از جمله این آزمونهاست.

رئیس اداره خدمات آموزشی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد:  عوامل اجرایی مختلف در دانشگاه از حدود سه هفته قبل از هر آزمون کشوری با برتامه ریزی دقیق سعی در فراهم کردن بهترین شرایط برای داوطلبین آزمونها دارند.

وی با بیان اینکه پرسنل آموزشی، خدمات، دفتر فنی، انتظامات و حفاظت آزمون مهمترین عوامل اجرایی این آزمونها می باشند، افزود: این عوامل  با راهبری معاون آموزشی  و تحصیلات تکمیلی دانشگاه که نماینده تام الاختیار دانشگاه در آزمونهای سازمان سنحش نیز می باشند، به ایفای نقش می پردازند.

مهندس یونسی به همکاری ارگانهای فرمانداری، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری، اداره برق و سازمان آب ، در برگزاری آزمون های کشوری با این دانشگاه اشاره کرد و گفت: سعی شده است  تا بهترین شرایط از لحاظ دسترسی سهل الوصول حوزه امتجانی و امنیت داوطلب تامین شود.

وی با بیان اینکه از جمله شرایطی که دانشگاه اخیرا جهت رفاه حال داوطلبین آزمونها و خانواده های آتها فراهم کرده امکان ورود داوطلب و خانواده با خودرو به داخل دانشگاه و پارک خودرو در پارکینگهای دانشگاه به استعداد ۴۰۰۰ خودرو می باشد، اظهار امیدواری کرد: تا به مدد الهی، دانشگاه کاشان بتواند از عهده این وظیفه و امانت بس سنگینی که در منطقه کاشان و شهرهای اطراف آن بر عهده اش گذاشته شده سربلند بیرون بیاید.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه کاشان آزمون برگزاری آزمون آزمون سراسری آزمون کشوری کاشان عوامل عوامل اجرایی نفر


نظر شما :