اعزام کاروان اساتید و کارمندان دانشگاه کاشان به عتبات عالیات

۱۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۹ کد : ۲۳۵۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۲۲

کاروانی ۴۰ نفره از اساتید و کارمندان دانشگاه کاشان به همراه خانواده هایشان به عتبات عالیات اعزام شدند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با بیان اینکه،  دانشگاهیان دانشگاه کاشان در قالب دو کاروان زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام شدند افزود: کاروان زمینی ۱۰ فروردین  و هوایی ۱۲ فروردین  ماه ۱۴۰۳ همزمان با سالروز‌ شهادت امیرالمؤمنین علیه السلام به عتبات عالیات اعزام شدند تا بهره کافی را از این سفر معنوی ببرند.
حجت الاسلام محمدی خاطر نشان کرد: اعزام کاروان اساتید و کارمندان این دانشگاه پس از هماهنگی با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و پیگیری سهمیه اعزام توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این دانشگاه انجام شد. 
وی زیارت حرم ائمه اطهار(ع) در شهرهای نجف، کربلا، سامرا و کاظمین و حضور در اماکن مقدس این شهرها از جمله برنامه‌های این سفر عنوان کرد و اظهار داشت:  هماهنگی لازم در خصوص محل اسکان و پذیرایی از زائران نیز در کربلا و نجف و کاظمین انجام شده است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: زمان سفر زمینی کاروان دانشگاهیان کاشان ۹ روز و کاروان هوایی ۷ روز می باشد.

کلید واژه ها: دانشگاه رهبری دانشگاه معظم رهبری دانشگاه مقام معظم رهبری دانشگاه دانشگاه کاشان کاشان کاروان اعزام عالیات اعزام عتبات عالیات اعزام


( ۳ )

نظر شما :