اولین رویداد پوشاک دانشجویی در دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۳ کد : ۲۳۴۲۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۵۴

برای اولین بار نمایشگاه مد و لباس دانشجویی ویژه خواهران در دانشگاه کاشان با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولان در مجموعه خانه رفاهی فرهنگی خواهران گشایش یافت.
مسئول دبیرخانه عفاف و حجاب دانشگاه کاشان با بیان اینکه طراحی مد و لباس با رویکرد احیای هویت فرهنگی ایرانی اسلامی یکی از بزرگترین مسائل و دغدغه‌های بازیابی هویت جامعه ایرانی است، گفت: در این رویداد فرهنگی سعی شده ارتباط تنگاتنگ لباس با هویت و فرهنگ، تولید مد و لباس با رویکرد دانش محوری و احیای هویت فرهنگی دانشگاه‌ها و ادارات و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این حوزه با تاکید برسلایق و نیازهای دانشجویان و دانشگاهیان مورد توجه قرار گیرد.
زهرا صمدیان هدف از برگزاری این نمایشگاه را، اصلاح پوشش جامعه دانشجویی و کارمندی منطقه کاشان با رویکرد هویت ایرانی اسلامی و نیازهای دانشجویان و دانشگاهیان عنوان کرد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده این نمایشگاه به عنوان اولین گام، جهت اجرای طرح تولید لباس با استانداردهای محیط علمی و توسعه محصولات به دیگر شهرها و دانشگاه‌های کشور با شاخص مد ایرانی اسلامی پیشرو، الگوسازی و برندسازی طراحی و تولید برای دانشگاه کاشان و شهرستان، تشویق طراحان و مزون داران بومی حرفه ای منطقه متناسب با رویکرد فرهنگی تعریف شده است.
وی، کیفیت بالا، قیمت مناسب، تنوع، جذابیت و تامین رضایت مشتری  را از ویژگیهای این نمایشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری کارگروه مد و لباس اداره ارشاد شهرستان کاشان، دکتر فهیمه عنایتی استاد دانشگاه و طراح مد و لباس و با همکاری جشنواره کشوری فردخت به عنوان متولیان دانش و فرهنگ و بکارگیری ظرفیت‌های بخش خصوصی مد ولباس ایرانی اسلامی برگزار شده است.
مسئول دبیرخانه عفاف و حجاب دانشگاه خاطر نشان کرد: این دبیرخانه در طول یکسال گذشته با اجرای برنامه های آموزشی ویژه همکاران دانشگاه و اساتید و دانشجویان و تصویب  واجرای گام های مواجهه با ناهنجاریهای حوزه عفاف و حجاب در راستای کمک به بهبود فضای فرهنگی دانشگاه گام برداشته است.
این نمایشگاه تا 16 اسفند از ساعت 10 صبح تا 17 عصر در مجموعه خانه رفاهی فرهنگی خواهران- جنب خانه فرهنگ دانشگاه کاشان برای بازدید علاقمندان دایر است.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه کاشان فرهنگی مد مد لباس لباس نمایشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :