گشایش بازارچه نوآفرینی دانشجویان در دانشگاه کاشان

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۱ کد : ۲۳۴۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۴۷


بازارچه نوآفرینی بهاره دانشجویان دانشگاه کاشان روز شنبه دوازدهم اسفند ماه جاری  در محل پارکینگ مهندسی این دانشگاه  فعالیت خود را آغاز کرد.
رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان هدف از ایجاد این بازارچه را تشویق دانشجویان به کارآفرینی و همچنین تجربه فروش کالا یا خدمات توسط کسب و کارهای نوپا و بازاریابی و شناسایی نیازهای جامعه ذکر کرد و افزود: در این بازارچه دانشجویان در 25 غرفه محصولات و دست ساخته‌های خود را برای عرضه به نمایش گذاشته اند.
  دکتر قریشی با بیان اینکه فروش محصولات همگی با قیمت‌های از قبل تعیین شده و زیر نظرمرکز کارآفرینی دانشگاه انجام می شود، افزود: غرفه های مواد غذایی و انواع خوراکی ها مانند انواع پیش غذاها، انواع کیک و شکلات و دسر و انواع دمنوش های گیاهی، غرفه سوغات کاشان، غرفه‌های صنایع دستی و محصولات هنری مانند سفال و سرامیک و محصولات خمیری، غرفه محصولات مراقبتی پوستی گیاهی، غرفه عرضه محصولات عفاف و حجاب  از جمله محصولات ارائه شده در این بازارچه است.
رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه، دانشجویان شرکت کننده در یک دورهمی تجربیات کسب و کار خود را  به اشتراک خواهند گذاشت، خاطر نشان کرد: در پایان  مرکز کارآفرینی  با داوری دقیق غرفه‌ها که توسط منتورها انجام می شود غرفه برتر را انتخاب نموده و در روز آخر از آنها تقدیر خواهد شد.
دکتر قریشی ساعت کار و فعالیت غرفه‌ها در بازارچه را  از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر  اعلام کرد و افزود: بازدید از بازارچه تا ۱۵ اسفند ماه جاری برای تمامی دانشجویان و کارکنان دانشگاه و خانواده‌ های محترم شان آزاد می باشد.

کلید واژه ها: غرفه بازارچه محصولات دانشگاه کارآفرینی دانشگاه دانشگاه کاشان دانشجویان کارآفرینی مرکز کارآفرینی


( ۱ )

نظر شما :