پیام تسلیت رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت ارتحال آیت الله امامی کاشانی

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۰ کد : ۲۳۴۱۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۵۰

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم وارسته و یار وفادار انقلاب و امام (ره) و رهبری، حضرت آیت‌الله محمد امامی کاشانی (ره) موجب اندوه خاطر گردید. ابعاد حیات سیاسی و اجتماعی این روحانی پارسا گستردگی فراوان و حایز اهمیتی دارد. ایشان در دوران نهضت اسلامی و  مبارزه علیه رژیم پهلوی با نقش‌آفرینی ویژه از جمله سخنرانی های روشنگرانه تلاش فراوانی در مسیر تحقق انقلاب اسلامی ایفا نمودند. کارنامه‌ای ارزنده و حضور تاثیرگذار ایشان پس از دوران انقلاب نیز در نهادهای مهم سیاسی و فرهنگی کشور و در سمت های مختلفی چون ریاست مدرسه عالی شهید مطهری، امامت موقت جمعه تهران، عضویت در شورای نگهبان و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، نمایندگی مردم منطقه کاشان و آران و بیدگل در دوره اول مجلس شورای اسلامی نشان از اهتمام و مجاهدت این شخصیت والامقام است  که عمر گرانقدر خود را در مسیر صیانت و پاسداشت آرمان‌های انقلاب، خدمت به نظام اسلامی و مردم سپری کرد.
همچنین نگاه ویژه مرحوم آیت الله امامی و حمایت و توجه به سزای ایشان در گسترش اندیشه مهرورزی و انجام خدمات ماندگار از سوی خاندان محترمشان در زمینه ساخت خوابگاه و توسعه تجهیز امکانات برای دانشگاه کاشان، توشه ارزشمند دنیوی و اخروی برای این عالم خدوم است که بدون شک در خاطر خانواده قدرشناس دانشگاه کاشان باقی می‌ ماند.
اینجانب فقدان این فقیه وارسته و متین را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، جامعه دینی و علمی کشور، کلیه دوست‌داران به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با اولیای الهی را مسئلت دارم.
دکتر عباس کتابی
رئیس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: اسلامی کاشان دانشگاه کاشان انقلاب رهبری ویژه دانشگاه


( ۱ )

نظر شما :