بیانیه بیش از ۱۶۰ نفر از اساتید دانشگاه کاشان در خصوص انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۲:۱۹ کد : ۲۳۳۹۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۰۵

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم
«خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند»
قرآن کریم، رعد/۱۱

« همه ی کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، علمای اعلام و اساتید دانشگاه مردم و مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند.
وظیفه‌ی نخبگان  این است که خلأها را شناسایی کنند، منافذ خطر را شناسایی کنند، راه‌های رفع خلأ را و بستن منافذ خطر را جستجو کنند، بررسی کنند و به دولتها کمک فکری کنند، به مجلسهای شورای اسلامی کمک فکری کنند، به مسئولین کمک فکری کنند؛ نخبگان وظیفه دارند. در یک جامعه‌ی زنده و بانشاط، نخبه‌ی ملّت احساس وظیفه میکند، وظیفه‌اش هم اینها است.»
مقام معظم رهبری 

انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی، مظهر جمهوریت و راه اصلاح کشور است. با عنایت به فرمان جهاد عمومی مقام معظم رهبری در خصوص دعوت آحاد مردم به شرکت در انتخابات از مردم فهیم و شریف کشورمان بویژه اساتید فرهیخته، کارکنان معزز و دانشجویان گرامی دعوت می شود به فرمان رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی  لبیک گفته و ضمن شرکت پرشور در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ و انتخاب افراد شایسته و اصلح، حماسه ای دیگر در گام دوم انقلاب و  شرایط حساس منطقه و جهان خلق نموده و پاسخی محکم به دشمنان قسم خورده ایران و اسلام بدهند.
قطعا دانشگاهیان محترم نقش فعال و اثرگذار خود را در دعوت اقشار مردم به شرکت در انتخابات و همچنین تبیین و کمک به انتخاب افراد متخصص، متعهد، کارآمد، مومن، انقلابی، معتقد به استفاده از ظرفیت دانش و دانشگاهیان برای رفع مشکلات و چالشها و در یک کلام انتخاب اصلح ایفا خواهند کرد.
بی شک انتخاب نمایندگان اصلح برای مجلس شورای اسلامی میتواند نقش اصلی و تعیین کننده ای در حل چالشهای موجود از قبیل ساخت اقتصاد قوی، استقرار عدالت اجتماعی و اقتصادی، ریشه‌کنیِ آسیب‌های اجتماعی و همچنین کمک به تقویت بیشتر نقاط قوت بویژه تقویت حوزه علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان و رسیدن به قله افتخار داشته باشد.
با تکیه به الطاف الهی و تحت عنایات حضرت ولی عصر عج و هدایت مقام معظم رهبری، سرافرازی و سربلندی و موفقیت روزافزون کشور عزیزمان را آرزو داریم.

اسامی اساتید بیانیه شرکت در انتخابات:

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: انتخابات کمک کمک فکری وظیفه دعوت اسلامی شورای اسلامی انتخاب


( ۵ )

نظر شما :