پانزدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه کاشان با عنوان «روایت فتح» برگزار شد

۰۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۲ کد : ۲۳۳۷۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۰۴

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: همزمان با سالگرد تدفین سه شهید گمنام این دانشگاه،  به همت بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان پانزدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه کاشان با عنوان «روایت فتح» در روز دوشنبه 30 بهمن ماه 1402  در تالار آزادی دانشگاه برگزار شد.
علیرضا پوران افزود: این ویژه برنامه با سخنرانی و روایتگری سردار حمید اباذری، شعر خوانی احمد بابایی و مداحی  حاج محمد یزد خواستی و با حضور پر افتخار خانواده شهید انقلاب روحی ادامه داشت.

‌سردار حمید اباذری در این آئین با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و تبریک روز جوان،  با بیان اینکه یش از ۸۰ درصد از شهدای ما جوانان بودند، افزود: میانگین سنی شهدای دفاع مقدس ۲۰  تا ۲۳ سال بود  که همه وجودشان را فدای انقلاب کردند.

وی به اردوی راهیان نور اشاره و بازدید دانشجویان  از سرزمین عشق را برای تاثیرپذیری جوانان با الگو و منش شهدا بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: هر چی بر ما گذشته مرهون جان فشانی های شهدا و ایثارگران بوده است.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، خاطر نشان کرد: شما جوانان دانشجو باید با این شهدا رفاقت کنید چرا که رفاقت با شهدا  سود و منفعت و موجب موفقیت شما در زندگی می شود.

سردار اباذری خاطر نشان کرد: امنیت و پیشرفتی که امروز در کشور داریم مرهون شجاعت شهداست و باید قدرشناس این رشادت ها باشیم.

وی  اقتدار امروز کشور را ثمره خون شهدا دانست و گفت: ایران مقتدارنه می ایستد و امروز به یک کشور قدرتمند مبدل شده است و هیچ کشوری نمی تواند به آن تعرض کند.

همچنین در انتهای مراسم با ورود پرچم مطهر حرم امام رضا (ع) توسط خادمان امام مهربانی ها، فضای معنوی یادواره حال و هوای خاص و معنوی تری به خود گرفت.

کلید واژه ها: شهدا دانشگاه دانشگاه کاشان سردار کشور جوانان شهدای


( ۲ )

نظر شما :