افتتاح نمایشگاه با امید تا ظهور ۳ در دانشگاه کاشان

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۲ کد : ۲۳۳۶۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۸۵

به مناسبت  ۴۵ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران  نمایشگاه  روایتِ دستاوردها و پیشرفت‌های کشور  با عنوان با "امید تا ظهور ۳"  با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه کاشان در پارکینگ مهندسی این  دانشگاه گشایش یافت.

رئیس دانشگاه کاشان هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی دانشجویان جوان با آخرین دستاوردهای علمی وپیشرفت های کشورعنوان کرد و افزود : در این نمایشگاه در ۲۰ غرفه آخرین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف ارائه شده است.
دکتر عباس کتابی با اشاره به اینکه  ایجاد روحیه امیدآفرینی و انگیزه را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان و خاطر نشان کرد: باید سعی شود تا با برنامه های مختلف نوجوانان امید و انگیزه داشته باشند تا بتوانند  روی پای خو بایستند و آینده کشور را بسازند.
در این نمایشگاه  شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری و کار آفرینی و  مدرسه اشتغال آخرین دستاوردها و پیشرفت ملت ایران در عرصه های مختلف: هسته ای، نانو، سلول بنیادی، پزشکی، دفاعی، نفت و گاز ، امنیت ، اقتصاد،  امید و ایمان را  ارائه کرده اند.
این نمایشگاه که به همت معاونت و مدیر فرهنگی و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان ارائه شده  تا ۲ اسفندماه از ساعت 18 الی 20 در پارکینگ مهندسی دانشگاه برای بازدید علاقمندان دایر است.

کلید واژه ها: نمایشگاه دانشگاه دانشگاه کاشان امید کاشان آخرین ارائه


نظر شما :