برگزیده شدن طرح های پژوهشی کاربردی سه استاد دانشگاه کاشان در بین طرح های دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۲ کد : ۲۳۳۳۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۲۶

 مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان گفت: سه طرح از طرح های برون دانشگاهی این دانشگاه در زمره طرح های برگزیده دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور قرار گرفت. 
دکتر قاسمی طرح توسعه و پیاده سازی سامانه کنترل پروژه اجرا شده توسط دکتر جواد سلیمی سرتختی، عضو هیات علمی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه  را  از جمله این طرح ها عنوان کرد و افزود: این طرح پژوهشی با هدف طراحی و توسعه یک سامانه کنترل و مدیریت پروژه بصورت توزیع شده می باشد که در آن همزمان چند شرکت امکان تعریف یک‌ پروژه مشترک و مدیریت آنرا دارد.


وی خاطر نشان کرد: طراحی و مونتاژ تعلیق پنوماتیک خودرو دزفول با مدیریت و اجرای دکتر محمد عارفی، عضو هیات علمی دانشکده مکانیک دانشگاه را از دیگر طرح های برگزیده برشمرد، که در این طرح پژوهشی، سیستم تعلیق پنوماتیکی طراحی شده در دانشگاه کاشان جهت رفع مشکل میزان تحمل وزن خودروی طراحی شده دزفول توسط کارشناسان وزارت دفاع و دفتر طراحی زرهی،  به آن گروه پیشنهاد شد.


مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان، طرح  مطالعه و گونه شناسی نیازهای شهروندان شهر کاشان بر حسب مناطق و نواحی زندگی را از دیگر طرح های برگزیده ذکر کرد و  افزود:  دکتر گنجی عضو هیئت علمی دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان و مجری این طرح در این طرح شناسایی نیازهای متنوع شهروندان بر اساس تجربه زیسته آن ها در شهر،  گونه شناسی نیازهای شهروندان بر اساس نقشه مناطق و نواحی شهر کاشان و فهم تجربه مدیران شهری و متخصصین و مطلعین محلی از نیازهای شهر را بررسی و طراحی کرده  و این طرح با هزینه شهرداری کاشان انجام شده است.


مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه افزود: پس از رشد بیش از شش برابری مبلغ طرحهای کاربردی در سال گذشته، در سال جاری تعداد و مبلغ طرحهای تقاضا محور و کاربردی؛ با جهشی دوباره روبرو گردید و رشد صد در صدی را تجربه نمود.

وی خاطر نشان کرد: تعداد این طرح ها در دو سال گذشته به بیش از یکصد و سی طرح و مجموع مبالغ آنها به بیش از ۲۲ میلیارد تومان افزایش یافته است.

 

کلید واژه ها: طرح طرح برگزیده دانشگاه صنعت دانشگاه مدیر ارتباط صنعت دانشگاه ارتباط صنعت دانشگاه دانشگاه کاشان کاشان طراحی نیازهای


( ۳ )

نظر شما :