حمایت مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری برای اجرای پروژه "تصویر کاشان آینده" توسط دانشگاه کاشان"

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۲:۵۰ کد : ۲۳۲۶۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۵۲

 رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری از  " حمایت این مرکز برای اجرای پروژه "تصویر کاشان آینده" توسط دانشگاه کاشان" خبر داد.
دکتر زمانیان در جمع اعضای شورای دانشگاه کاشان با بیان اینکه کشور از گلوگاه ها و گذرگاه های راهبردی مهمی گذاشته است افزود: باید باورمان شود که مردم در حل مسایل و آینده ایران  نقش بسزایی دارند.
وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری تنها کسی است که پرچم ایران آینده را بدست گرفته و سعی نموده تا  تصویر امید ساز و امید آفرین از آینده ایران را نشان بدهد.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم خیلی تلاش می کند که پایه های امید به آینده را در بین افراد تقویت نماید افزود: دولت سعی دارد هر روز با استفاده از ظرفیت مسایل راهبردی و پرداختن به اولویت های امید به آینده در بین ذهن انسان را پر رنگ تر نماید.
دکتر زمانیان کاشان را نمونه ای از شهرهای  امید به آینده دانست و خاطر نشان کرد:  ظرفیت های راهبردی بسیار زیادی در کاشان وجود دارد و در کنار مزیت های جغرافیایی، فرهنگ عمیق کاشان می تواند امیدآفرین باشد. 
دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درایت و برنامه ریزی دکتر کتابی ریاست دانشگاه کاشان را بسیار عالی عنوان کرد و افزود: دکتر کتابی به سمت مدل های راهبردی حرکت کرده که نمونه و افتخار  بسیار مهمی برای کشور است. 
وی از اساتید دانشگاه خواست تا قدر دکتر کتابی را بدانند چرا که  خود را کارمند دولت نمی دانند و تمام وقت خود را در اختیار این دانشگاه قرار داده است.
دکتر زمانیان به دانشگاه کاشان پیشنهاد داد تا  پروژه تصویر کاشان آینده  را برای این شهر ایجاد کنند تا با این تصویرسازی ها محرکی برای انگیزه مردم باشد.
وی با بیان اینکه کاشان از فرازها عبور کرده است خاطر نشان کرد: وضعیت فرهنگی و اقتصادی تصویر کاشان آینده تاثیر انگیزاننده ای را در بین مردم خواهد گذاشت و اگر خوب طراحی شود مدال توسعه آینده کاشان خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه کاشان برنامه ها و پایان نامه ها، کرسی های نظریه پردازی، و همایش ها ی خود را معطوف به تصویر و ترسیم کاشان به آینده باید در نظر بگیرد.
وی با اشاره به اینکه 45سال از دوران انقلاب اسلامی گذشته است و بیانات مقام معظم رهبری که شما پرچم آینده را بردارید و ما قدرت این را داریم، خاطر نشان کرد: سال ها جامعه کاشانی تلاش کرده است و حال نهاد دانشگاه باید پرچم آینده را رونمایی کند.
دکتر زمانیان  ظرفیت ها و پیشینه های تمدنی کاشان را بیش از چاه های نفت ارزشمند تر دانست و افزود: این همه ظرفیتی که در کاشان وجود دارد از خیلی شهرها جلوتر هستید و برای پیشرفت نیازی به تهران و دیگر شهر ها ندارید .

کلید واژه ها: کاشان دانشگاه کاشان تصویر کاشان کاشان آینده آینده امید آینده تصویر کاشان آینده دانشگاه دکتر دکتر زمانیان


( ۲ )

نظر شما :