دانشگاه کاشان میزبان مسابقات منطقه ۶ ورزش کشور (گرامیداشت ایام الله دهه فجر)

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۹ کد : ۲۳۲۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۵۲

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از برگزاری مسابقات منطقه 6 کشور انتخابی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور به میزبانی این دانشگاه خبر داد.
محمد رمضانی علوی افزود: این مسابقات در رشته های والیبال و تکواندو دانشجویان دختر و پسر، فوتسال و کشتی آزاد و فرنگی برای دانشجویان پسر با حضور 372 دانشجوی ورزشکار از دانشگاه های منطقه 6 کشور برگزار می شود.
وی زمان برگزاری این مسابقات را از 10 بهمن ماه تا 20 اسفند ماه 1402 عنوان کرد:  مسابقات کشتی با حضور 66 دانشجوی ورزشکار از دانشگاه های صنعتی اصفهان، پیام نور، یزد، اردکان، کاشان، شهرکرد و میبد در وزن های  المپیکی  در حال برگزاری در این دانشگاه می باشد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان به برگزاری مسابقات تکواندو از 12 تا 15 بهمن ماه در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: مسابقات تکواندو پسران با حضور 39 دانشجو از دانشگاه های صنعتی اصفهان، علمی کاربردی، اردکان، کاشان، شهرکرد و یزد از 12 تا 13 بهمن  و تکواندو دختران نیز با حضور 44 دانشجواز دانشگاه های اردکان، کاشان، فرهنگیان و شهرکرد از 14 و 15 بهمن برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در مسابقات والیبال هم 69 دانشجوی پسر از 24 تا 30 بهمن ماه جاری از دانشگاه های صنعتی اصفهان، اردکان ، کاشان، میبد و شهرکرد و 85 دانشجوی دختر نیز  از دانشگاه های هنر اصفهان، اصفهان، اردکان، یزد و کاشان از 9 تا 15 اسفند ماه 1402 به رقابت خواهند پرداخت.
رمضانی به برگزاری مسابقات فوتسال با حضور 69 دانشجوی پسر از دانشگاه های صنعتی اصفهان، یزد، اردکان، کاشان و شهرکرد اشاره کرد و افزود: این مسابقات هم  از 15 تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
مدیر تربیت بدنی هدف از برگزاری مسابقات را ارتقا رتبه دانشگاه در رتبه بندی های وزرات علوم، تقویت برند دانشگاه و آماده سازی مقدمات برای رویدادهای ملی دانشگاهی عنوان نمود.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه صنعتی اصفهان دانشگاه صنعتی دانشگاه کاشان مسابقات برگزاری مسابقات افزود مسابقات کاشان اردکان کاشان کاشان شهرکرد


نظر شما :