نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه کاشان با یاوران علمی حوزه دانشجویی

۰۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۰:۱۱ کد : ۲۳۲۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۶۳

نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه کاشان با یاوران علمی حوزه دانشجویی روز یکشنبه 8 بهمن ماه در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این دانشگاه در قالب صبحانه کاری برگزار شد.
رئیس دانشگاه کاشان در این نشست حوزه دانشجویی را خط مقدم دانشگاه عنوان کرد و گفت: معاون ومدیران و دست اندرکاران حوزه دانشجویی از آنجا که هر روزه با مطالبات و درخواست های دانشجویان روبرو هستند در خط مقدم قرار دارند و حوزه بسیار پر مشغله ای است.
دکتر عباس کتابی یکی از چالش‌های دانشگاه را صرف هزینه های بسیار زیاد برای تغذیه دانشجویان عنوان کرد و افزود:: از آنجا که هزینه تغذیه دانشجویی را سازمان برنامه بطور کامل پرداخت نمی کند، باید از درآمد اختصاصی دانشگاه که بایستی صرف امور کیفی شود، برای تغذیه هزینه کرد.
رئیس دانشگاه کاشان وضعیت مالی دانشگاه در سال ۱۴۰۰ در ابتدای دوره جدید مدیریت را بسیار بحرانی عنوان کرد و افزود: به لطف الهی و با همت همکاران و مساعدت وزارت عتف، توانستیم معوقات مربوط به سالهای ۹۶ تا ۱۴۰۰ را که مربوط به دوره قبل بود، را  پرداخت نماییم.
دکتر کتابی فرهنگ سازی و پرداختن به مسایل فرهنگی دانشجویان را لازم دانست و افزود: حوزه دانشجویی، با فراهم ساختن زمینه مناسب و مساعد برای تأمین رفاه دانشجویان، کمک مؤثری در راستای تحقق اهداف دانشگاه دارد.  
در این نشست معاون، مدیران، رؤسای ادارات و کارشناسان حوزه دانشجویی نیز مسایل و نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

کلید واژه ها: دانشگاه رئیس دانشگاه دانشگاه کاشان حوزه حوزه دانشجویی دانشجویی دانشجویان نشست عنوان


نظر شما :