اولین نشریه سه زبانه دانشگاه کاشان مجوز انتشار گرفت

۰۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۳ کد : ۲۳۲۱۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۶۶

مدیر کتابخانه مرکزی تامین منابع علمی و انتشارات دانشگاه کاشان از کسب مجوز اولین نشریه‌ سه زبانه دانشگاه کاشان در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.
دکتر حسن احمدی زاده گفت: نشریه علمی «مطالعات میان رشته ای جهاد تبیین» با تأکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (حفظه‌الله) و با هدف مقابله با جنگ ترکیبی که دشمن با سرمایه‌گذاری فراوان و با تمرکز بر جنگ شناختی در حال انجام آن است، در نظر دارد با استفاده از پژوهش‎های مرتبط با جهاد تبیین در علوم مختلف حوزوی و دانشگاهی، حوزه‌های گوناگون فکری در میان اقشار مختلف جامعه را به یکدیگر پیوند دهد.
وی افزود: نشریه علمی «مطالعات میان رشته ای جهاد تبیین» به سردبیری دکتر عباس کتابی، ضمن کسب مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مطابق با آیین‌نامه‌های جدید وزارت عتف، انواع مقالات پژوهشی، ترویجی و مروری را در قالب فصلنامه و با سه زبان فارسی (دو شماره)، انگلیسی (یک شماره) و عربی (یک شماره) منتشر خواهد کرد.
دکتر احمدی زاده همچنین با اشاره به اختصاص یک شماره از نشریه به زبان عربی افزود: دانشگاه کاشان یکی از با کیفیت‌ترین دانشگاه‌های کشور در پذیرش دانشجویان عراقی است و به همین دلیل در نظر دارد از ظرفیت علمی و پژوهشی آنها در قالب انتشار مقالات عربی استفاده کند.
وی از پژوهشگران، متخصصان، کارشناسان و علاقمندان محترم به این حوزه درخواست کرد تا مقالات علمی خود را که مرتبط با مضامین جهاد تبیین است، با رعایت فرمت نگارش نشریه در سامانه https://ijejs.kashanu.ac.ir بارگذاری و ارسال نمایند.

کلید واژه ها: نشریه علمی جهاد جهاد تبیین شماره دانشگاه دانشگاه کاشان تبیین


( ۴ )

نظر شما :