پیام تسلیت رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت ارتحال حضرت آیت‌الله عبدالنبی نمازی

۰۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۱ کد : ۲۳۲۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۷۰

مَوتُ العالِمِ ثُلمَةٌ فی الإسلامِ لا تُسَدُّ ما اختَلَفَ اللَّیلُ و النَّهارُ  
پیامبر خدا (صلى الله علیه و آله و سلم) : رحلت عالم، ثلمه اى است در اسلام که تا شب و روز در گردش است، هیچ چیز آن را جبران نمى کند.
درگذشت عالم مجاهد، حضرت آیت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس‌ خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه ‌قم موجب تأسف و تأثر فراوان شد. این روحانی وارسته پیش از انقلاب و پس از آن از یاوران خدوم نهضت حضرت امام خمینی(ره) و در خدمت انقلاب بودند و در مسئولیت‌های مختلف از جمله دادستانی کل کشور، نمایندگی ولی فقیه در استان بوشهر و نیز در کسوت نمایندگی ولی‌فقیه  در شهر کاشان  و ریاست حوزه علمیه این شهر در طی 11 سال منشاء اثر و خدمات ارزنده بودند. همانا مجاهدت ها، تألیفات و کارنامه ارزشمند وی در عرصه‌های گوناگون  حوزوی،  قضایی و دانشگاهی ذخیره‌ی معنوی گرانقدری برای ایشان است.

خاطره حضور مستمر و هفتگی ایشان در سالهای ۹۱ و ۹۲ در جمع اساتید دانشگاه کاشان و ارایه مطالب عمیق و ناب در موضوع ولایت فقیه و سبک زندگی اسلامی همواره در دل و جان ما ثبت شده است. اینجانب به نمایندگی از خانواده دانشگاه کاشان  ضمن عرض تسلیت به حضرت ولیعصر (عج)، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان، روحانیت و حوزه‌های محترم علمیه و بیت معزز و علاقه مندان ایشان، از درگاه خداوند رحمان برای این روحانی والا مقام  علو درجات الهی و برای بازماندگان ایشان سلامتی و شکیبایی  مسئلت می نمایم.


دکتر عباس کتابی
رئیس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: کاشان دانشگاه کاشان فقیه حضرت حوزه امام علمیه


( ۳ )

نظر شما :