اعطای ۱۶۸ پایه‌ی تشویقی به اعضای هیأت علمی دانشگاه کاشان بر اساس دستورالعمل جدید

۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۱ کد : ۲۳۱۷۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۱۵
اعطای ۱۶۸ پایه‌ی تشویقی به اعضای هیأت علمی دانشگاه کاشان بر اساس دستورالعمل جدید

مدیر برنامه‌ریزی، تحول و پایش آموزشی دانشگاه کاشان از اعطای ۱۶۸ پایه‌ی تشویقی به اعضای هیأت علمی این دانشگاه براساس دستورالعمل جدید خبر داد.
دکتر عادل رئیسی با اشاره به  ابلاغ دستورالعمل نحوه اعطای پایه تشویقی اعضای هیأت علمی در مهرماه 1401 به دانشگاه‌ها که در آن تا سقف 60 پایه تشویقی برای اعضای هیأت علمی در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به تنوع و وسعت فعالیت های ذکر شده در این دستورالعمل که منجر به اعطای پایه تشویقی می‌شود و اینکه بسیاری از این فعالیت‌ها باید از زمان استخدام عضو هیأت علمی در نظر گرفته شوند، سعی شد تا این مدیریت با همکاری مرکز رایانه و انفورماتیک دانشگاه، سامانه‌ای را به این منظور طراحی و آماده نماید.
وی خاطرنشان کرد: در فراخوان عمومی در سطح دانشگاه، درخواست‌های پایه تشویقی سال 1401 اعضای محترم هیأت علمی جمع‌آوری و در جلسات متعدد کمیته‌های ترفیع دانشکده‌ها و دانشگاه و نهایتاً هیات ممیزه بررسی و نهایی شد.
مدیر برنامه‌ریزی، تحول و پایش آموزشی دانشگاه کاشان با بیان اینکه در این فراخوان بیش از 150 پرونده در سامانه ارسال شد که در پایان، به 96 عضو هیات علمی تعداد 168 پایه تشویقی اختصاص یافت، تاکید کرد: قبل از این دستورالعمل، به هر عضو هیات علمی در کل دوران خدمت حداکثر 7 پایه تشویقی تعلق می گرفت.

دکتر رئیسی با اشاره به اینکه پیشنهاد دهنده اولیه این دستورالعمل در کشور دانشگاه کاشان بوده است، افزود: با استقبال وزارت عتف و حمایت ویژه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حسب دستور  وی این طرح در دستور کار هیأت امنای سایر دانشگاه‌ها نیز قرار گرفت.

 

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه کاشان پایه پایه تشویقی تشویقی تشویقی اعضای تشویقی اعضای هیأت تشویقی اعضای هیأت علمی علمی هیأت علمی


( ۴ )

نظر شما :