چاپ شناسنامه توانمندی‌های اعضای هیات علمی دانشکده های علوم انسانی و علوم مالی، مدیریت و کارآفرینی

۲۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۹ کد : ۲۳۱۵۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۹۸

به همت مدیریت ارتباط با جامعه دانشگاه کاشان و دانشکده های علوم انسانی و علوم مالی ، مدیریت و کارآفرینی، شناسنامه توانمندی های اعضای هیات علمی این دو دانشکده تنظیم و چاپ شد.  

 دکتر نیازی رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان  با بیان اینکه، آموزش عالی و دانشگاه ها به عنوان یکی از کانون های توسعه پایدار هر جامعه‌ای محسوب می گردند، افزود: شناسایی فرایندهای رسیدن به توسعه در قالب فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی جایگاه بسیار مهمی در دانشگاه ها دارد و از آنجا که توجه به توانمندی های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناورانه اعضاء هیأت علمی ضرورتی انکارناپذیر است لذا در این راستا تدوین شناسنامه علمی، آموزشی و پژوهشی اعضاء هیأت علمی دانشکده در اولویت قرار داد.
وی خاطر نشان کرد: این شناسنامه در بخش های معرفی، رزومه فعالیت‌های علمی، تخصص و زمینه کمک برای رفع چالش منطقه ای برای هر هیأت علمی طراحی شده است و اطلاعات کتابچه هر سال به روز رسانی خواهد شد.
در ادامه دکتر وفایی مدیر ارتباط با جامعه دانشگاه هدف از تدوین این شناسنامه را معرفی ظرفیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه کاشان در حوزه علوم  انسانی و مدیریت بیان کرد و افزود: یکی از ابزارهای توسعه پل ارتباطی دانشگاه با سطح جامعه و معرفی توانمندی های دانشگاه در حوزه های مختلف است.
وی خاطرنشان کرد: چاپ کتابچه مذکور می تواند به شناخت جامع نهادهای اجرایی و بخش خصوصی  از  توانمندی های موجود در  این دانشکده ها به منظور انجام نیازهای تخصصی آنها در زمینه فعالیت‌های مشاوره ای، طرح های پژوهشی، پایان نامه های کارشناسی ارشد، دکتری و پروژه های تحقیقاتی ملی  کمک شایانی توجهی نماید.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه کاشان علمی هیأت علمی علمی آموزشی علمی آموزشی پژوهشی جامعه ارتباط جامعه دانشکده پژوهشی


( ۳ )

نظر شما :