کسب رتبه عالی پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان در بین پارک های علم و فناوری کشور

۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۵ کد : ۲۳۱۲۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۸۹


رئیس دانشگاه کاشان گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان از بین پارک های علم و فناوری سراسر کشور، رتبه عالی را بر اساس اطلاعات سامانه جریان اقتصادی نوین کسب کرد.
دکتر عباس کتابی  در جمع خبرنگاران افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان با ۱۳۰ محصول توانست با امتیاز ۱۶۲ به رتبه نخست  این رتبه بندی دست یابد.
رئیس دانشگاه کاشان ضمن تشکر از رییس پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان، آقای دکتر علیرضا فرجی،  و همکاران پارک و تقدیر از تلاشهای همه شرکتهای مستقر در پارک افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان از بین ۴۵ پارک علم و فناوری در کشور، با دریافت بالاترین امتیاز، موفق به کسب رتبه عالی شد.
دکتر کتابی تعداد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان را بیش از 30 شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان با هدف تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و تبدیل دانش به ثروت، ظرفیتی مناسب برای رشد و توسعه منطقه کاشان و کشور است.
سامانه جریان اقتصادی نوین (جان) با هدف تسهیل فرآیند تجاری سازی و بازاریابی محصولات فناور و دانش بنیان است که شرکت های فناور با بارگذاری تصویر محصولات فناورانه و ارائه اطلاعات کامل و همچنین قیمت گذاری آن در سامانه جان، علاوه بر معرفی محصول در سطح کشور، به فروش و تجاری سازی آنها نیز می پردازند.
لازم بذکر است که پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان از شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۱ مجوز  استقلال دریافت کرد و در حال حاضر تنها پارک علم و فناوری دانشگاهی در استان اصفهان است.

کلید واژه ها: پارک پارک علم پارک علم فناوری پارک علم فناوری دانشگاه فناوری علم فناوری فناوری دانشگاه فناوری دانشگاه کاشان کاشان دانشگاه کاشان


نظر شما :