با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم انجام شد؛

افتتاح فاز یک پژوهشکده فرش دانشگاه کاشان

۲۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۴ کد : ۲۳۰۲۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۷۳

با حضور دکتر سجاد محمدعلی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری فاز یک پژوهشکده فرش دانشگاه کاشان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه کاشان گفت: پروژه پژوهشکده فرش دانشگاه کاشان به مساحت 8300 متر مربع شامل دو بلوک هنر و بلوک معماری و رواق های ارتباطی است.

دکتر زهرا جمشیدزاده با اشاره به اینکه این پروژه از سال 1396 به عنوان پروژه ملی شروع به ساخت شده و از سال 98 به بعد به دلیل عدم تامین به موقع اعتبارات ملی تقریبا تعطیل شده بود، افزود: با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در دوره جدید، پروژه از سال 1401 مجدد فعال شد و در حال حاضر فاز اول این پروژه (بلوک هنر) به زیربنای 3600 متر مربع به بهره برداری رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: این فاز شامل 12 کلاس، یک سالن آمفی تئاتر، 4 فضای جلسه و سمینار، فضاهای اداری و اتاق اساتید و فضاهای خدماتی و بهداشتی می باشد.

مدیر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه کاشان کل اعتبار هزینه شده برای این پروژه را حدود 250 میلیارد ریال اعتبار ملی و 50 میلیارد ریال آن از سایر ردیفهای اعتباری عنوان کرد و اظهار داشت: با عنایت به نیاز گروه معماری و هنر دانشگاه کاشان به فضای آموزشی و کارگاهها، تکمیل بلوک معماری و رواق های ارتباطی همواره مورد مطالبه اساتید و دانشجویان این رشته بوده است که پیش بینی می شود برای تکمیل آن و محوطه سازی به اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال نیاز باشد.

فاز

زیرپروژه

واحدکار

زیربنا

پیشرفت فیزیکی

1

بلوک هنر

مترمربع

3630

100

2

بلوک معماری و کل رواق ها

مترمربع

4670

70

کل پروژه

8303

83

کلید واژه ها: پروژه بلوک بلوک هنر بلوک معماری بلوک معماری رواق کاشان دانشگاه کاشان دانشگاه فاز معماری


( ۳ )

نظر شما :