با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم افتتاح و بهره برداری دو طرح آموزشی پژوهشی در دانشگاه کاشان

۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۲ کد : ۲۳۰۲۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۴۳

با حضور  دکتر سجاد محمدعلی‌نژاد؛ معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  در دانشگاه کاشان ضمن تجدید میثاق با شهدای گمنام این دانشگاه،  دو طرح آموزشی و پژوهشی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
رئیس دانشگاه کاشان افتتاح فاز یک پژوهشکده فرش دانشگاه کاشان را از جمله این طرح ها عنوان کرد و افزود: جهت فاز نخست این پژوهشکده در   دو طبقه   ۲۵۰ میلیارد ریال  اعتبار هزینه شده است.
دکتر عباس کتابی افزود: همچنین با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، کتابخانه تخصصی دفاع مقدس با هزار عنوان کتاب با موضوع جنگ و دفاع مقدس  در کتابخانه مرکزی این دانشگاه گشایش یافت.

شرکت در «جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران برتر و دانشجویان نمونه دانشگاه کاشان و بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و   بازید از پارک علم و فناوری و گفتگو با واحدهای فناور و شرکت های مستقر در پارک از دیگر برنامه های سفر  یک روزه معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه کاشان بود.

کلید واژه ها: فناوری معاون فناوری فناوری نوآوری فناوری نوآوری وزارت فناوری نوآوری وزارت علوم دانشگاه دانشگاه کاشان کاشان معاون معاون فناوری نوآوری


( ۱ )

نظر شما :